kimseyle tanışamamak

entry9 galeri
    4.
  1. Yıllar devirdikçe, arkadaş edindiğin insanları hayatın duraklarında bıraktıkça yani iletişim kopup eski arkadaşlarla aralar açılınca ne gerek var diyorsun kesinlikle şüphesiz. Üniversitedeyken evinde kaldığım, geceleri yürüyüş yapıp gündemden, felsefeden siyasetten ve tarihten uzun uzun sohbetler ettiğim yakın arkadaş evlendi ve aylardır konuşmuyoruz mesela. iş yerinde öz kardeşim gibi gördüğüm biriyle kavga ettim 2 aydır konuşmuyoruz. Yeni insanlarla tanışsan sonu böyle olacak büyük ihtimalle. Gerek yok yani onca tantanaya.
    0 ...