aykolik

entry1462 galeri ses3
    1102.
  1. bugün sınav onlinedı diye ilk defa kopya çektim ve bu yüzden sınavım güzel geçti. n'apıyım yani okul biter en azından. zaten kameramanlığı ve fotoğrafçılığı az çok biliyorum. ablam da kopya çekmemi beğendi.
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük