aykolik

entry1462 galeri ses3
    805.
  1. iyi bir insandır. Kimseye bir zararı yok. Dini, siyasi görüşleri objektif bir şekilde analiz edip, vicdani yaklaşımlarda bulunuyor.

    Kendisine tavsiyem, bu şekilde devam etmesi lakin lgbt gibi sapkın yollardan kesinlikle uzak durmasıdır. Bunun 4 kitapta da hiçbir ekolde de yeri yoktur. Bu düşünceleri hiç görmesin bile.
    4 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük