aykolik

entry1462 galeri ses3
    718.
  1. metrobüs durağında gelip de metroyu kötülemeyecek olan bir yazar çünkü metrodan da metrobüsten de memnundur. ikisinin de yeri ayrıdır ancak bağcılar kabataş tramvayını kalabalık diye kötülediğim olmuştu ama boşsa boşken biniyorum ve mutlu olabiliyorum tabii ki.
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük