metrobüs durağında gelip de metroyu kötülemeyecek olan bir yazar çünkü metrodan da metrobüsten de memnundur. ikisinin de yeri ayrıdır ancak bağcılar kabataş tramvayını kalabalık diye kötülediğim olmuştu ama boşsa boşken biniyorum ve mutlu olabiliyorum tabii ki.