aykolik

entry1462 galeri ses3
    351.
  1. Ben pek ders çalışmıyorum çünkü ezberci eğitim oluyor ve yabancı isimler falan ezberlemem gerekiyor. Dolayısıyla ben de pek ezberleyemiyorum ancak sınav öncesi 2 şey ezberledim. Sınavda da çıktı ve doğru yapmışım.
    2 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük