fenerbahçe kulübü başkanı. hala acemilik döneminde ve ilk 4-5 aylık bölümü kabus gibi geçirdi.
kulübün sağladığı imkanları düşündüğümüzde getireceği hiç bir yabancı hocayı takımda tutamayacaktır. bunun nedeni bahanelerinin olması.
-cocu bile "benim robinho gibi oyuncum yok" dedi sivasspor maçında, bence haksız ama, dedi
-dick advocaat o zamanki takım için 3.lük bile başarı demişti. ki o takımla daha iyisi yapılabilirdi
-perreria ise 2.liği başarı olarak görüyordu.
bu nedenle takımı toplayana kadar kulübün durumunu bilen ve bu tip imkansızlıkları sorun etmeyecek bir yerli teknik adamla anlaşarak toplanma sürecini bu şekilde atlatmalı. genç ve hırslı birisi olmalı, hatta mümkünse büyük takım şansı verilmesini bekleyen biri. en azından elindeki malzemeyi kötülemek yerine ondan ne çıkartabileceğine bakar ve sol açıkta valbuena, alper, genç barış gibi isimler varken ismail köybaşı'nı sol açık oynatmaz.
ali koç göreve geldiğinde elinde aykut kocaman vardı hali hazırda ama onu taraftar gözüyle istemedi oynattığı oyundan ötürü. ama bugünkü tabloda görüyoruz ki bu geçiş sürecinde aykut kocaman ile devam edilmeliymiş.
yerli üretim kampanyasını desteklemeli kesinlikle.