bugün

Ekmek Teknesi ve Kurtlar Vadisi dizilerinin, Kurtlar Vadisi Irak sinema filminin yapımcılığını üstlenmiş şirket.
Show tv ile yeniden çekilecek olan kurtlar vadisi için bölüm başına 1 milyon dolarlık anlaşma yapacak olan yapım şirketi.
show tv'yle üç dizi için anlaşmaya varmış yapım şirketi.
öncelikle kurtlar vadisiyle geri dönecek, ardından da karşımıza iki yeni dizi çıkaracaklar.
(bkz: kurtlar vadisi terör)
(bkz: ayrılık)
(bkz: hayat kavgam)
http://www.kurtlarvadisi.com/editkvhaber_detay.asp

dizilerinin kaldırılmasından sonra show tv'ye teşekkür, rtük adlı yalan kuruma sitem eden ve "bugün pana, yarın sana" diyerek yaptıkları her işte olduğu gibi açıklamalarında bile zeka fışkırtan*şirket.
kurtlar vadisi ve k.v.ırak'ın çok tutması üzerine gaza gelip "lan bide k.v terör yapalım yine paraya para demeyiz valla"diyerek yapmaya başladıklar ama rtük'ün engeline takılan ve filmin ilk haftada elinde patlamasına neden olan şirket.
(#1761626)
Yapımcılıgını üstlendikleri Kurtlar Vadisi dizisinde adı geçen Polat Alemdar isimli sahsin isim ve soyisminin bas harflerini aldiginizde sirket simgesini meydana getirebileceğiniz yapim sirketi.
kurtlar vadisi terör'ü bir şekilde *,*,* halkımızla buluşturacağız sözünü unutmadığım firma. bekliyoruz.
dizide polat alemdar'ın ofisi mi deniyor yoksa toplantı salonu mu tam masanın arkasındaki duvarda logosunun yer aldığı firma. iyi güzel de firma gerçek ama dizi ve karakterler sanal. sanal bir ortamda firmanın amblemi ya da logosu her neyse kullanımı fazlaca gereksiz.
yiğit bulut isimli paranoyak ulusalcı tipe sağlam ayar vermiş kurumsal şirket.
http://www.medyatava.com/haber.asp?ID=46943
rating ölçüm sistemi tartışmalarıyla ilgili açıklama yapmış olan şirket:

Ratinglerle oynuyorlar...

Yine Kurtlar Vadisi herkesten önce söyledi. Rating ölçümleri gerçekleri yansıtmıyor… Bu sistem değişmedikçe, Türkiye'nin en stratejik noktası televizyon yayıncılığı, birilerinin elinde oyuncak olmaya devam edecek.

Bu sistem ancak ve ancak tek tip insan, tek tip eğlence, tek tip dizi, tek tip yapımcı anlayışını doğurur. Kurtlar Vadisi'ni ve birkaç istisnayı saymazsak, dört büyük kanalı da, milletimizin değerlerinin ne kadar yozlaştığını anlatan bir yayın politikasına iter. Bu şartlarda "belli tür" dizi yapmazsanız, rating alamazsınız.

Rating ölçüm sistemi baştan sona yanlış. Bunu sadece biz değil, bu konunun uzmanları da söylüyor. Denek sayısı yetersiz, 70 milyonun beğenisi 2000 kişinin tercihine bırakılmış... Bu tercihler, denek adresleri tespit edilip ya da sızdırılıp yönlendiriliyor. (Bazı programların denekleri yönlendirdiği belgeleriyle ortaya çıkmıştı). Ayrıca, ekonomik (senede iki milyar dolarlık bir pasta), sosyal (nüfusunun yarısı 30 yaşın altında bir ülke), toplumsal yönden bu kadar önemli bir karar, 2000 kişinin sırtına yüklenir mi?

Sistemin teknolojinin gerisinde kalması, gece alınan verilerin sabah açıklanması, kısaca karanlıkta geçen uzun süre, gizli elleri sisteme sokuyor. Bu gizli eller istediklerini birinci yapıyor, "sakıncalıları" ise tırpanlıyor.

Biz Pana Film olarak, sadece Kurtlar Vadisi dizisiyle değil, diğer yapımlarımızla da rating sisteminin sağlıksızlığından en büyük zarar görenlerindeniz. Kurtlar Vadisi Pusu'nun karakter isimlerinin yedi yaşından yetmiş yaşına kadar herkes tarafından bilindiği bir ülkede, gerçek ratingimiz 30'larda, share'imiz ise 65'in üstündeyken, bu rakamlar sistemli ve maksatlı olarak kağıt üstünde 20'lerde tutulmakta. Eşref Saati isimli dizimiz, yine sistemli ve maksatlı bir kıyıma tabi tutuluyor, hakikatte aldığı ratingin çok altında sonuçlar listelere yansıyor. Peki aradaki fark nereye gidiyor? Farkı, o günün ratinglerine bakınca rahatlıkla görebilirsiniz.

Devletin yayıncı kurumu, ratinglerin yalan söylediğini söylüyor ama devletin denetleme kurumu bu duruma el koymuyor. Nedeni ise basit, kimse taşların yerinden oynamasını istemiyor, çünkü bu durumdan besleniyor.

Her türlü rekabetin yaşandığı, piyasa ekonomisinin tercih edildiği bir ülkede ratingler tekele mahkum edilmiştir. Biz, ratinglerin çoklu ölçümünden yanayız. Bu durumdan hem reklamveren, hem televizyon kanalları, hem de bizler gibi düzgün, kaliteli, ülkesinin ve insanlarının değerlerini ön planda tutanlar yarar görecektir.

PANA FiLM

edit:

yazının başlığı "reyting birincisi olarak söylüyoruz" şeklindeydi. unutmuşum şimdi ekledim. orjinal metne ulaşmak için:

http://www.kurtlarvadisi....howfull&id=1226680969
(bkz: muro) muronun yapımcısı.
ekmek teknesi, kurtlar vadisi ve eşref saati dizilerini yapan şaşmazlar'ın aile şirketi. Ayrıca hollywood standartlarına erişebilmek için yırtınan tek türk film şirketi.
az biraz gayretle güzel işler yapma potansiyeline sahip şirket, o değil de hocam 1 ay oldu cv gönderdik, ses seda yok, burdan yetkililere sesleniyorum, ayıptır yaptığınız...
müthiş işler çıkaran yapım şirketi.
türkiye'nin en iyi yapımcı şirketi. evet hollywood yapımları kalitesine ulaşmak için aşmaları gereken yolları olduğu doğru. ancak bu yolda ilerliyorlar, görüldüğü kadarıyla. özellikle kurtlar vadisi'nin önceki bölümleriyle sonraki bölümleri arasında karşılaştırma yapılırsa senaryodan görüntü kalitesine, müziklerden sanat yönetmenliğine kadar her konuda ilerleme kaydedegeldikleri görülebilir. bu açıdan takdire layık.

reyting ile ilgili açıklamalarını sözlüğe eklemek için alıntı yaparken "reyting birincisi olarak söylüyoruz" başlığı gözümden kaçmış. editleyip ekledim entry'ye. bu durumun sebep olduğu sıkıntılar için özür dilerim.

hele ki karşı tezlerini "ee gün 1.'si olurken iyiydi ama" şeklinde kurtlar vadisi'nin artık birinci olamadığı iddiasındaki cümleler üzerine kuran ulusalcı-gaz arkadaşların bu unutkanlığım sebebiyle madara olması beni üzüntüye sevketti.

bu dakikadan sonra ortaya çıkabilecek "kurtlar vadisi'nin birinci olmadığına dair sallama tezler"in yolunu da reyting ölçüm sonuçlarına ulaşılabilecek linklerle kapatalım. şahsen son 3 haftayı kontrol ettim. vadi hep zirvede.

http://www.tvde.com/reyting.html
sürekli komplo teorisi yazdıkları için kafayı bunlarla bozmuş bi ekipe sahip olan şirket. işin kötüsü ciddi ciddi buna inanıyorlarda. efenim neymiş, reytingleri düşük gösteriliyormuş. ilk 57 bölümlük seriden sonraki o saçma sapan bölümler, hele ki pusu için o reytingler size fazla bile. dizi 1 saat ise bunun 45 dakikası ofiste polat beyler ve saz arkadaşlarının kasılmaları ve didaktik şekilde oturdukları yerden konuşarak memleket kurtarmaları ile geçiyor. sitcom gibi kapalı mekanlar. yine aynı didaklikte ömer baba ve sırlar dünyası. evet artık ciddi ciddi düşünüyorum ilk 57 yi bunlar yazmış olamaz.

zaten hala şirket olarakta ilk 57 bölümün ekmeğini yiyorlar. ayrılık, fesupannal, nazlı yarim ve son olarakta eşref saati tutmadı. demekki bu adamların çapı hayal güçleri yetenekleri bu kadarmış. durup durup aynı şeyleri, aynı didaklikte anlatıp duruyorlar. üstelik bu duruma bakmadan, her zaman yaptıkları gibi, kurtlar vadisinin arkasına sığınarak, eşref saati izlenmiyor diye dert yanabiliyorlar. bunu da diğer dizi senaristlerine,

" Kadınların sürekli kocalarını aldattığı, Türk örf ve adetleriyle uyuşmayan diziler bilinçli olarak yukarıda tutuluyor. "

şeklinde bok atarak yapıyorlar. kendilerini türk örf ve adetlerini belirleme komisyonu, dizileride örf ve adet öğretme yeri zannediyorlar galiba. yaprak dökümüne geçilmek çok zorlarına gitmiş anlaşılan. 0-6 yaş zeka grubuna ait şu sözlerle devam ediyorlar üstelik:

" perşembe günleri sokaklara çıkalım bomboş, bu gün sokakta kimi çevirseniz polatın, mematinin adını bilir, kadınlar baz alınarak reyting belirlenmemeli. "

tespite gel! sokaktaki çocuklar bi zamanlar havuç ve memoli yi de biliyorlardı. peki sonra ne oldu? o diziler devirlerini tamamladı. ama hiç birinin senaristti yapımcısı çıkıp sizin gibi pişkince ağlamadı..şimdi zahit akman çıkmış rtük ün bu konuya el atacağından dem vurmuş. işte o zaman sırtınız yere gelmez. ne de olsa rtük hükümete bağlı. anladınız siz onu...
gündeme gelen olaylarla ilgili zamanında açıklama yapıp tavırlarını belirtmesi ve net olmaları açısından beğendiğim bir film şirketi.
iktidara çalışan bir garip şirket...
son zamanlarda sıkça tartşılan raiting konusunda yerden göğe kadar haklı olan yapım şirketi. geçmişte söz konusu ölçüm şirketinin manipülasyonlarla denek listelerini elden ele dolaştırdığını bilmeyen kalmadı bu memlekette. reklam pastasının her yıl iştah kabartıcı diliminden daha fazla pay almak isteyen art niyetli kişilerin bu kokuşmuş çarkı bozmak istememesini anlarım da, duruma vakıf olmayan sıradan insanların konuyu iktidarın çıkarları ekseninde değerlendirmesine kıçımla güldüğümü belirtmek isterim. pana film in sahip olduğu kurtlar vadisi şu an ülkenin en popüler dizisi ve en yüksek gelir getiren ticari bir markasıdır. bu adamlar zaten sürekli birinci olan bir dizinin reklam karını düşmesini istemedikleri için bangır bangır bağırıyorlar. keza sistemin güvenilir olmadığını bildiği halde susan büyük televizyon kanallarının bu işin içinde olmadığını söylemek aptallık olur. öyle ya da böyle rtük duruma el koyup yasada var olan hakkını kullanıp ölçümleri kendi bünyesinde yaptırmalıdır.
nalet olasıca kapitalist sistemi, sonuna kadar uygulayan şirket.

şimdi abilerim , ablalarım, ben mi yanlış hatırlıyorum. bu muro, toros ahu' yu canlı bomba yapıp uçurmamışmıydı havaya? neval kot! adlı sevgilisine, " paran varsa metropolde her şeysin kızım " diye replikler filan söylememişmiydi? ( izlemeden eleştirenlerden değiliz) ama bi anda bazı kelimeler, bazı durumlar, canlandırırken kagıtta yazıldığı gibi durmadı ekranda. mustafa üstündağın, içindeki potansiyel sayesinde.

işte o an senaristlerin kafasında bi şimşek çaktı ve murodaki dönüşüm de başladı. şimdi bizlere, bir insanı canlı bomba yaparak havaya uçuran bir karakterin, içindeki insan sevgisini göstermeye çalışıyorlar. birde bunun sinema filmini yapıyorlar üstelik. yapsınlar para kazanmak en doğal hakları. ama çıkıp ta tv lerde bunu ulvi bi amaca hizmet ediyorlarmış gibi anlatmasınlar.

nasıl ki mustafa filmine gitmek bi şeylerin ispatı değilse bu filme gitmek de, terör karşıtlığının, ya da barış yanlısı olmanın ispatı değil. iki filmde ticari birer mal ve her satıcı malını satmak ister. ancak malını satmanın bile bi ahlakı vardır. benim yazdığım karakter çok iyidir, senaryomun kurgusu sağlamdır diyebilirsin. ama çıkıpta biz bu ülkedeki gerçekleri su yüzüne çıkarıyoruz, birilerinin hesabını bozduğumuz için bizimle uğraşılıyor felan gibi ütopik cümleler kuramazsın. (agızlarına aldıkları şehitlerimizden bahsetmeyeceğim bile)ya insan her gün şehit cenazesi kalkan bi ülkede, nasıl sıkılmadan böyle cümleler kurar?

tabi işin birde toros ahu (nefise karatay) kısmı var. pusu ilk başladığında herkes gibi bende nefise karatay ismini duyunca neden diye bi afalladım. ardından, alan razı veren razı zoruna mı gitti niyazi? dedikten sonra izlemeye devam ettim. gel zaman git zaman, bu nefise kişisinin cüneyt özdemirle görüntüleri yayınlandı. zaten bu yakalanma gerçekleşmeden önce ahu karakterini yurtdışına postalamışlardı. yaptıkları anlaşma gereği, nefise karataya konuşma yasağı getirip, ahu karakterini havaya uçurdular. sonrasında da necati şaşmaz üstün ahlaklı insan taklidi yapmaya devam etti...işte pana film bu insanların sahibi olduğu bir şirket...

evet ne demişler, " sözler farklı, yaşamlar farklı olmamalı." sonra biri gelir tokat gibi çarpar bunları yüzünüze.
PaNa --->>> (polat abi necati abi)
kurtlar vadisi filistin'den sonra almanya'da iki-üç tane naziden dayak yiyen genç bir türk'ün intikamını almaya gidebilirler. atıl polat!
Çok iyi işler çıkarmış ve aktif olarak devam etmekte olan büyük bir yapımcı firmadır. Tek bir güç gösterilen Amerika'ya ve çocuklarına karşı duruşları bile hayranlık duymama sebep olmuştur. Dikkat edin Amerikan filmlerinin tek mesajı kendilerinin her milletten daha büyük olduğunu göstermektir. Misal; Rocky 4, Rocky ivan Drago'yu yerle bir etmişti. Bu çok normal peki bütün Rus halkı neden ayakta alkışlıyor? Buna karşı bizde gereken cevabı aynı şekilde vermeliyiz. KV Irak ve KV Filistin gibi filmlere sahip çıkmalıyız. 20 yıl sonra izleyip gurur durmalıyız.
dailymotion'da resmi kanalları bulunan şirket. kurtlar vadisi pusunun tüm bölümlerini hd olarak izlemek mümkün.
http://www.dailymotion.com/playlists/user/panafilm/1