Eskiden aydınlatma araciydi Mum . Oysa günümüzde romantiklik ve dekorasyon ürünü olarak kullanılıyor.
Mum kokusuna bayılırım.. evin her köşesinde mutlaka bir mumum var.
Çorapsız uyuyamam ! Ya uyurken ayaklarımı böcükler yerse. Çocukluktan kalma alışkanlık benimki. Köyde akrep çiyan çok olurdu. Bir nevi kendimi güvende hissetmek için giyerdim . Şimdi şehrin göbeğinde 6. Katta da olsam o çorap giyilecek alışkanlık olmuş ://
Memlekette bahar mevsimi gelmesiyle ilk yağmurda Şubat Mart gibi turuncu mantar çıkar. Dağ bayır toplardik. Adına yerli halk çıntar denir. Nisan ayı gelince de mantar yerini kuzu göbeği dediğimiz mantara bırakır. Bence asıl mantar bahsettiğim ormanda kendiliğinden oluşur. Kültür mantarı yapay sünger gibi şahsi fikrim.