7-8 Temmuz 2026 tarihlerinde Ankara'da düzenlenecek olan 36. NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi nedeniyle şehir genelinde oldukça geniş kapsamlı güvenlik ve trafik önlemleri alındı. "Kırmızı Alan" uygulaması kapsamında araç ve yaya geçişlerinin tamamen kapatılacağı ya da kontrollü olarak sağlanacağı kilit bölgeler, bulvarlar ve caddeler resmi olarak belirlendi.
Tam Kapatma/Kontrollü Geçiş Yapılacak "Kırmızı Alanlar"
- Esenboğa Havalimanı ve çevresi ile havalimanı bağlantı yolları.
-Etimesgut Havalimanı güzergahları.
-Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nin yer aldığı Söğütözü Mahallesi.
Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi'nin Çetin Emeç Bulvarı ile inönü Bulvarı arasında kalan bölümü.
Bilkent Kampüsü içindeki tüm cadde ve sokaklar.
Önemli Not: Ayrıca Ankara Valiliği kararıyla 28 Haziran saat 00.00’dan 10 Temmuz saat 23.59’a kadar (13 gün süreyle) kent genelinde her türlü açık/kapalı alan toplantısı, gösteri yürüyüşü, basın açıklaması, stant açma gibi etkinlikler yasaklanmış; Valilik izni dışındaki tüm dron (iHA) uçuşları da menedilmiştir. Zirve günlerinde bu güzergahları kullanmak durumunda olanların alternatif rotalara yönelmesi veya toplu taşımayı tercih etmesi önerilmektedir.
28 yaşında bir mühendis arkadaşınızım. Evlenene kadar sevgili yapmayacağım dedim. Üniversite dönemim koronaya denk geldi ve üniversitede de evleneceğim kişiyi bulamadım.
Flört skillerim de çok iyi olmadığı için bu saatten sonra bulabileceğimi zannetmiyorum. Tüm sözlük ahalisine duyurulur.
Kesinlikle ama kesinlikle GATA’ dadır. Çalışan kızların hepsi manken gibi, bunları işe almadan önce güzellik elemesinden mi geçiriyorlar ortalama nasıl bu kadar yüksek olabilir?
Özet: şikayetvar a şikayet yazanların hesaplarını kapatıp sonrasında telefonla arıyor ve tehdit ediyorlar şikayeti silmeniz için.
Birkaç gündür cep harçlığımı çıkartmak için martı tag yapmaya başlamıştım. Sonrasında yeni bir araç alıp onunla tag yapmaya karar verdim. Araç onay sistemlerinin şeffaf olmamasından dolayı yani tercih kriterlerinin yayınlanmamasından dolayı mail gönderdim geri dönüş alamadım. Müşteri iletişim hattını aradığımda uygulama üzerinden ulaşım sağlayabilirsiniz sesli mesajını aldım. Uygulama içerisinden yazdığımda karşımda gerçek bir müşteri temsilcisi yoktu sadece chatbot vardı ve dediklerimi anlamıyordu.
Bende şikayetvar üzerinden bunun hakkında şikayet oluşturdum. Şikayeti oluşturduğum gün şikayetvar dan telefon numaramı almışlar ve hemen hesabımı süresiz olarak kapatmışlar. Beni de arayıp tehdit ederek ya şikayetini silersin yada hesabını bir daha açmayız dediler.
Ülkemizde firmalar bile mafya… sarı taksiden kurtuluş olarak gördüğümüz marka sarı taksiye rahmet okutur. Aylık 25.000 TL üyelik ücretini saymıyorum birde…
Martı tag için müşteri hizmetleri bulunmayan, mail adreslerine cevap vermeyen ve şikayetvar üzerinden şikayet eden kullanıcılarını banlayan bir mobil app.
Şikayetvar üzerinden şikayet açtığım için, telefonla aranarak birçok kişi gibi bende tehdit edildim ve hesabımda süresiz kapatıldı.
Martı tag için müşteri hizmetleri bulunmayan, mail adreslerine cevap vermeyen ve şikayetvar üzerinden şikayet eden kullanıcılarını banlayan bir mobil app.
Şikayetvar üzerinden şikayet açtığım için, telefonla aranarak birçok kişi gibi bende tehdit edildim ve hesabımda süresiz kapatıldı.