Özet: şikayetvar a şikayet yazanların hesaplarını kapatıp sonrasında telefonla arıyor ve tehdit ediyorlar şikayeti silmeniz için.
Birkaç gündür cep harçlığımı çıkartmak için martı tag yapmaya başlamıştım. Sonrasında yeni bir araç alıp onunla tag yapmaya karar verdim. Araç onay sistemlerinin şeffaf olmamasından dolayı yani tercih kriterlerinin yayınlanmamasından dolayı mail gönderdim geri dönüş alamadım. Müşteri iletişim hattını aradığımda uygulama üzerinden ulaşım sağlayabilirsiniz sesli mesajını aldım. Uygulama içerisinden yazdığımda karşımda gerçek bir müşteri temsilcisi yoktu sadece chatbot vardı ve dediklerimi anlamıyordu.
Bende şikayetvar üzerinden bunun hakkında şikayet oluşturdum. Şikayeti oluşturduğum gün şikayetvar dan telefon numaramı almışlar ve hemen hesabımı süresiz olarak kapatmışlar. Beni de arayıp tehdit ederek ya şikayetini silersin yada hesabını bir daha açmayız dediler.
Ülkemizde firmalar bile mafya… sarı taksiden kurtuluş olarak gördüğümüz marka sarı taksiye rahmet okutur. Aylık 25.000 TL üyelik ücretini saymıyorum birde…