milli takımımızın eski günlerine döndüğü bir maç oldu.hani malta itfaiyecilerinden kurulu takıma yenildiğimiz ,ingiltere'den sekiz gol yediğimiz maçlar vardı .hatırlayanlar olacaktır. sonuçta emeği geçenlere ne denileceğini bilemiyorum ki .
falih rıfkı atay çankaya adlı kitabında ''bazen, atatürk yaşasaydı ne yapardı ? gibi sorular sorulur .ne yapacağını ben söyleyeyim topumuza birden lanet okurdu. '' der.
'' hak verilmez alınır . ''sözünün gerçekleşmiş hali. bir de bu konuda bir hadis vardır . '' işçinin hakkını alnının teri kurumadan veriniz. '' diye . hakları verilmiş olsaydı maden işçileri böyle bir işe kalkışır mıydı ? o da ayrı bir husus .
bu kadar maden işçisi herhangi bir mağduriyet olmadan neden bir araya gelerek , kilometrelerce yol yürüyerek bir eyleme kalkışsın , bir kısmı açlık grevine başlasın ki ? demek ortada bir sıkıntı ve mağduriyet var . işçilerin sesine kulak verip sorunları dinlenmeli ve sorunlarına bir çözüm derhal bulunmalıdır .
evde yapmasını en sevmediğim iştir . o kadar zoruma giden başka bir iş yoktur . hele hava da sıcaksa , sıcak hava evin tavan kısmına kadar yükselir . zaten sıkıcı olan iş bir de sıcakla birleşince daha da çekilmez oluyor . hele bir de takarken atlamış ve bunu inince farkedip yeniden çıkar tak yapmak zorunda kalırsanız o daha bir işkence olmakta .