bu kadar maden işçisi herhangi bir mağduriyet olmadan neden bir araya gelerek , kilometrelerce yol yürüyerek bir eyleme kalkışsın , bir kısmı açlık grevine başlasın ki ? demek ortada bir sıkıntı ve mağduriyet var . işçilerin sesine kulak verip sorunları dinlenmeli ve sorunlarına bir çözüm derhal bulunmalıdır .