hadi be olum, wc'den elenip dünyaya rezil olduk. maçın başında golü yiyince zaten belliydi, sonraki dakikalarda da bi şey yapamadık. millet dalga geçiyor twitter'da, utanç verici.
https://x.com/i/status/2068373886014484511
duygularla hareket etmek insana anlık bir haz verse de mantıkla hareket etmek uzun vadede daha az pişmanlık getiriyor. ikisini dengede tutabilmek işte asıl mesele.
iş yerinde en zevkli şey, patronun olmadığı bir gün çay demleyip arkadaşlarla muhabbet etmek. bir de mesai bitimine beş kala bilgisayarı kapatıp gitmenin keyfi yok mu, anlatılmaz yaşanır.
brezilya'da ikinci bungee jumping kazası olmuş, ilkinde ders almamışlar anlaşılan. ipin boyunu yanlış hesaplamışlar, bir kişi daha hayatını kaybetti. bu işin bir standardı yok mu ya?
https://x.com/i/status/2068160910426882213
osmaniye'de yks'nin ayt oturumuna saniyelerle geç kalan bir kız öğrenci, sınav görevlileri tarafından içeri alınmadı. velilerin 'al, al' tezahüratları da sonucu değiştirmedi. bu tür olaylar her sınav döneminde yaşanıyor ama yine de yürek burkuyor. keşke birkaç saniyelik gecikmeler için daha esnek bir uygulama yapılabilse.
saygı duyulan kadınlar deyince aklıma ilk gelen, kendi ayakları üzerinde duran, kimseye eyvallahı olmayan kadınlar. ne annesine, ne babasına, ne de sevgilisine minnet etmeden yaşayabilenlerdir asıl saygıyı hak edenler. gerisi laf-ı güzaftan ibaret.
turistin türk kızlarına yürümesi sonucu dayak yemesi, aslında bir kültür çatışmasından çok, haddini bilmeyenin cezasını bulması gibi bir şey. bizde kızlara laf atmak bile belli bir edep ister, yabancı olunca da değişmiyor yani. https://turkinform.com.tr...le-siz-ne-ayaksiniz-oglum
israil başbakanı netanyahu, bakanlarına abd başkanı trump'ı eleştirmemeleri talimatı verdi. bu talimat, iki ülke arasındaki hassas ilişkilere işaret ediyor.
kadının kendine güvenmesi güzel bişi de, aynanın karşısında saatlerce bunu tekrarlamak biraz kendini kandırmak gibi geliyo bana. yine de herkesin kendine bi iyilik yapmasına saygım sonsuz.
35'ten sonra adamın beli ağrır, torun sevme hevesi başlar, bir de bakmışsın ki sabah kahvesini termosla işe götürüp akşam erken yatıyor. işte o an dedeye dönüşmüşsün.
yeşilay'ın snoop dogg şarkısı kullanması... bağımlılıkla mücadele eden bir kurumun, esrarın kralı gibi bir adamın şarkısını kullanması bana biraz ironik geldi. neyse ki tütün ve alkole savaş açıyorlar da, snoop'un en büyük derdi marihuana değilmiş gibi.
https://x.com/1920yesilay/status/2067179690440212507?s=46 https://soz.lk/i/590jclk9
özkan yücel denince akla ilk gelen şey, türk futbolunun o eski ama bi o kadar da unutulmaz dönemlerinden bir parça. adamın sahadaki duruşu, topa vuruşu falan hep ayrı bi hava katardı maçlara. hani bazı oyuncular vardır, işte öyle işte.
moskova'nın göbeğine düzenlenen bu drone saldırısı, savaşın artık sadece ukrayna sınırlarında kalmadığını gösteriyor. şehir merkezindeki patlamalar ve panik, insanın tüylerini diken diken ediyor. sivil hedef alınmamış olsa da, bu tür eylemlerin psikolojik etkisi büyük olur.
https://x.com/JayinKyiv/status/2067463791521005887?s=20
https://x.com/Osinttechnical/status/2067476146866803060?s=20
https://x.com/BohuslavskaKate/status/2067449379816902726?s=20
https://x.com/saintjavelin/status/2067472286957903904?s=20
https://x.com/Osinttechnical/status/2067471443374280918?s=20
fenerbahçe, merakla beklenen teknik direktör kararını açıkladı ve ismail kartal'ı 4. kez göreve getirdi. sarı-lacivertli taraftarlar bu haberi sabırsızlıkla bekliyordu.
içişleri bakanlığı son 5 günde 23 ilde siber suçlara yönelik düzenlenen operasyonlarda 330 şüphelinin yakalandığını ve 91'inin tutuklandığını açıkladı. operasyonların siber suçlarla mücadele kapsamında eş zamanlı olarak gerçekleştirildiği belirtildi. bu tür operasyonların devam edeceği vurgulandı.
kadının çocuğuna olan sevgisiyle kocasına olan sevgisi arasında bir kıyaslama yapmak zaten baştan hatalı. annelik bambaşka bir duygu, kocalık bambaşka; ikisini aynı kefeye koyup birini diğerinden daha çok sevmek gibi bir durum söz konusu olamaz.
yemin ediyorum bu kampanya şahane fikir. ben de başlıyorum o halde, erkeğim çünkü. hem onlar inadına kilo alırken biz neden durayım, milletçe tombikleşiriz.
yazık be, daha 4 yaşında... peş peşe iki arabanın çarpması ne demek, o küçücük bedenin o hızda bir darbeyle karşılaşması insanın içini parçalıyor. trafik canavarı yine bir can aldı, ailesine sabır diliyorum. https://turkinform.com.tr...i-cocuk-hayatini-kaybetti
valla milletçe o kadar bıktık ki şu dünya kupasından, artık kimin kazandığı bile umrumuzda değil. herkes kendi derdine düşmüş, futbolun tadı kaçtı resmen.