Kendi götü batıda doğduğu için kuru olanların oradaki zavallıların halinden gram bile anlamayıp herkes hak ettiğini yaşar diyecek kadar ne zaman çürüdü bir toplum?
Ben de sizin gibi beyaz türküm ben de batıda doğdum ben de milliyetçiyim benim de götüm kuru ama orada televizyona çıkan ve 8 çocuğuna ne yedireceğini, nerede yatıracağını bilemediğini, akşamları havanın 0 derecelere kadar indiğini kürtçe söyleyerek (kadın Türkçe bile bilmiyor ne PKKsı ne TSKsı) ağlayan annenin iözündeki acısını, yanındaki ayağında ayakkabı olmayan çocuğun masumiyletini yüreğimde hissetmeyecek kadar sanal kaşar olmadım daha. Orada iki güç arasında sıkışıp kalmış insanların, koca koca moloz yığınlarını bahçe hortumuyla (bahçe hortumuyla yıkamaya çalışıyorlar çünkü alet edevat yok) temizlemek için gösterdikleri absürd, gülünesi ve boşa çabayı görünce utanmayacak kadar şuurumu yitirmedim daha.
Bunları normal görenlere tavsiyem kendi çocuklarını şimdi dışarı çıkarsınlar ve bu soğukta sabaha kadar bıraksınlar. Yer mi?
kürtlerin türklerden 350 yıl önce oralara yerleştiğini ve 1300 yıldır oralı olduklarını değil idrâk, muhtmeelen duymamış dahi olan mantıklarına tam da tekâbül eden teşbihle; âdetâ 1923'te kürdistan'a uzaydan gelmiş türk yurdunu işgal ve gasp eden ilkel yaratıklar olduğunu düşünen ve yarı bilinçaltısal biçimde buna inanan, sonra da utanmadan allah'a inanıyorum diyen öğrenilmiş vicdansız insancıkların çirkef küfür ve itici ve incitici hakaretlerine mazhar(!) olan insanların kadim mahzun şehri...
Az önce haberlerde sokağa çıkma yasağının en azından gündüzleri kalkması üzerine insanların evlerine döndüğü....
yarıda kestim çünkü insanların dönebildikleri evleri falan yok. Her yer yıkıklık, dümdüz, taş üstünde taş kalmamış; kadın evim burasıydı diyor etraf moloz yığını arada halıların perdelerin saçakları var.
Kışa girdik, bu insanlar çocuklar ne yapacak düşünen var mı? RTE muhtarlarla kahve höpürdetip kendi benliğini okşayıp duracağına bir kez bile düşündü mü bu insanları? Şırnak'ın nüfusu bayağı var yani evsiz barksız işsiz aç insanın sayısı binlerce olabilir.