Hadi her şeyi anlarım da yandaş medyanın "aileler mutlu mesut güle oynaya evlerine yuvalarına dönüyorlar artık" diye gözümüzün içine baka baka yalan söylemesi nedir arkadaş. Ortada ne yuva var ne mutlu mesut aileler.
Uzatmanın anlamı yok.
TamAm pkk'de bu konuda gayet ve fazlası ile suçludur bu konuda itiraz yok.
Lakin devlet sistematik bir şekilde koca şehiri yakıp, yıkmıştır.
Şırnak'ta yıkım sonrası dış mahlelerde bile yaşamaya izin vermemiştir devlet.
Sadece şırnak değil sur, cizre, nusaybin'de olanlar sistematik bir yıkım ve şehir talanıdır.
Terörle mücadele adı altında bu yıkım, insan hak ve ihlalleri ve sivil ölümleri meşrulaştırılamaz.
benden beş yılımı alıp götüren lanet şehirdir, halkın % 85' i pkk terör örgütüne doğrudan veya dolaylı yoldan destek verir, halkın cahillik oranı çok yüksek olmakla beraber, türkiyede hangi şehirde yaşanmaz sorusuna, adeta cevap olarak tokat gibi yüze vurulan şehirdir.
kadimdir ama mahzun olamaz.
altı delik deşik edilmiş ve bir şehir serhildanı sergilenmiştir.
yani, bilerek ve isteyerek bir işe girişilmiş, sonucunda yıkılmıştır.
Benimki belli nüfus kaydım her şeyim ortada ama muhtemelen seninki son kuşakta karışmış araya itler kuduz köpekler girmiş.
Evet hümanistim, kendi çocuğu nezle olsa ortalığı ayağa kaldıracak, ama iş başkasının aç çocuğuna gelince oh olsun diyebilecek kadar insanlık yoksunu göt lalerinden nefret edebiliyorum üstelik.
Valla birileri eşekten doğsa eşek bile utanırdı muhtemelen, tam bir eşşoğlueşşek doğmuş çünkü. Cahil kadın diyorum, 3 yaşındakı çocuk diyorum ama adamın kafası yerine götü düşünüyor hala kendi hainlikleri falan diyor.
Anasının doğurmadığı ama sıçtığı mahlukatların hala neden o neden bu diye sıcacık yataklarından ahkam kestikleri kent. Senin o 0 beynin anlasaydı neyin ne olduığunu bu kadar hönkürmez oturur utanırdın zaten. Ama suçunu bastırmak için bögür dur. Daha entry okumaktan acizsin ne denir ki sana? Ben de beyaz türküm diyorum ben de en az senin kadar şımarığım ben de en az senin kadar yavşak bir modda olabilirim ama kalbimde bir parça insanlık var it kalbi taşımıyorum en azından.
cumhurbaşkanından pek haz etmem lakin bir sözü vardı yakın zamanda sarf ettiği "terör bir gün bumerang gibi döner seni vurur" diye. sen zamanında ekmek verir çocuklarını askere gönderir gibi dağa gönderirsen o çocuk bir gün gelir seni 8 çocuğunla sokakta bırakır. acıyorsam namerdim. merhamet duygularıma kalem çektirdiniz lan.