yanılmıyorsam kendisine şizofreniye eğilimli diye teşhis konmuş kişi.
ben en başından beri şafak sezerden bi Şahan gokbakar kadar nefret edemiyorum.
şafak sezer hep bi özünde iyi gibi geliyor bana.
neyse Allah acil şifalar versin. Allah kimseyi mental hastalıklarla sinamasin.
bundan sonra anılınca veya lafı geçince "delirttiniz lan benii lan beni" değilde. "bu hastanenin sahibi niye inmiyooo" sesiyle simüle olacak oyuncudur,geçmiş olsun.
not:birşeyi 40 kere söylersen .. o hesap,tekin sularda yüzmüyordu zaten.
adam gelmiş üzülmem diyor. siyasi görüşüyle alakası yokmuş , ölse üzülmezmiş. sen üzülsen de bi kıymeti yok ki güzel kardşeim. siktir et sen.
geçmiş olsun şafak sezere, havalimanında karşılaşmıştık. sıcak bi insan.
sen daha kaç yaşındasın? bu yaşta kalp krizi nedir? o kadar paran var git diyetisyen tut, spor yap, kilo ver. kolpaçinodan kazandıgın bütün paraları yersen böyle g*te girer.
bir sanatçının kötü gününde sırf adamın siyasi görüşünden ötürü utanmadan kendisine saldıran soysuz köpekleri göstermiş sanatçıdır. insan biraz utanır be. adam orada ölüm döşeğinde, bunlar da gelmiş adama siyasi görüşünden ötürü çakıyorlar. haber sitesi yorumları tam rezalet.
asıl faşist olan varsa o da işte bu solcu/kemalist geçinen kesim. adam ağır hasta lan hasta. siyasetin sırası mı şimdi? akp'yi destekleyen bi alevi olamaz mı kardeşim ? nerede sizin o insan hakları, demokrasi, düşünce özgürlüğü salvolarınız? bu yaptığınız faşizm değilse, faşizm nedir; söyler misiniz bana?
malum! kişiden 'el almış' komedyen! ne kadar dalaksız olduğunu, gezi sürecinde yan çizmesiyle ispatlamıştır. maalesef her insana kısmet olmuyor "adam gibi adam olmak".