Set ekibinde çalışan bir arkadaşım vardı herkwsi azarladığını ve sete küfürlerle girdiğini çok terbiyesi oldugunu soylemişti. Tv de her gördüğümde aklıma bu gelir.
Bi ara bu arkadaşın dizi çekimlerinin yapıldığı yerde güvenlik görevlisi olan bir arkadaşım vardı, setin son günüydü sanırım tüm çalışanlara ayakkabı hediye ettiğini söylemişti Şafak Sezer'in. Bu bakımdan ne olursa olsun hep iyi biri olduğunu düşünmüşümdür. Bir de kardeşi ya da abisinin* şoför olduğunu duymuştum, o da enteresan tabi.
cem yılmaz hariç recep ivedik ve diğer saçma sapan yapılan komedi filmlerine gülmektense bu adamın yaptığı kaliteli komedi filmlerine gülmek daha iyidir.
türkiye'de oyuncu, komedyen kabul edilen zat.
son çıkardığı filmler rezilliğin daniskası olmakla birlikte geri zekalı bir kitle tarafından en çok takdir edilenler de onlardır maalesef. kişiliğine hiç girmiyorum bile...