şafak sezer

entry780 galeri39
    678.
  1. kanımın bir türlü ısınmadığı kişi. sanatçı demeye dilim varmıyor, gönlüm izin vermiyor. yandaş yavş.
    1 ...
  2. 677.
  3. 676.
  4. Kendisini samimi bulduğum birisidir. Filmlerini severim.
    4 ...
  5. 675.
  6. 674.
  7. türk komedi camiasının en rezil oyuncularından biridir. bunun akp yalakası olmasıyla alakası yok. hiçbir zaman ısınamadım bu herife. antipatik, samimiyetsiz, itici bir tip. sermiyan midyat, yeni filminin oyuncu kadrosuna bu herifi dahil etmiş bir de. iyi b.k yemiş.
    2 ...
  8. 673.
  9. 672.
  10. 671.
  11. ilk iki filmini bende beğendim. o osuruğu uzatmayacaktın kadri.
    1 ...
  12. 670.
  13. göt kılının tekidir. çektiği filmlerin izleyici-beğeni kitlesi cahil insanlara hitap etmektedir. gereksiz yere abartılmış sanatçı(!) parçasıdır.
    1 ...
  14. 669.
  15. son yaptığı kolpaçino 3 adlı rezalet film ile yeteneklerinin bittiğini ilan edip RTE'yi tekrar övmeye başlayarak güce sırtını dayamaya çalışmıştır;

    http://www.sabah.com.tr/g...erdogana-ovgu-dolu-sozler

    iranın kara paralarını aklamaktan, IŞiD'e yardım ve yataklıktan RTE yargılanmadan yalancı zift medyasında bir köşe almalıdır yoksa fena açıkta kalacaktır.
    0 ...
  16. 668.
  17. Nefret ediyorum.
    Hükümet yanlısı pislik herif.
    http://i.cdn.ensonhaber.c...ikacak_lider_yok_6845.jpg

    Kendince espri yaptığında yanına yaklaşıp 'komik mi?' diyesim var.
    1 ...
  18. 667.
  19. güldüren usta bir oyuncudur. sevilir.

    her rolün hakkını verir. en komik karakteri kolpaçino özgürdür. evet.
    1 ...
  20. 666.
  21. 665.
  22. Fenerbahçe taraftarı olmasıyla bilihahahha. Allah sabır versin.
    1 ...
  23. 664.
  24. siyasi durumunu karıştırmaya gerek yok, filmleri çok güzel ve doğal komik geliyor bana.
    2 ...
  25. 663.
  26. Sanatına en ufak bir saygısızlık yapılmaması gerektiği düşündüğüm işini mükemmel bir şekilde yapan bir abimizdir.
    1 ...
  27. 662.
  28. Sempatik bir ünlüdür.
    Sevilir. Çoğu zaman güldürüyor.
    0 ...
  29. 661.
  30. 660.
  31. 659.
  32. yıllardır hiç sevmediğim antipatik, gıcık bir tip. buna "komedyen" demek "sanatçı" demek rahmetli kemal sunal`a yapılmış ağır bir hakarettir.
    1 ...
  33. 658.
  34. Biraz daha zorlasa Nihat doğan'ın gereksizlik tahtına ortak olabilir...
    2 ...
  35. 657.
  36. Sırf ak partiye oy verdi diye yerin dibine sokulmak istenen ustadır.

    iyi bir komedyendir. Bu adama gülmedim demek net Yalancılıktır.

    sanata politik bakan ak Partililer değil sizlersiniz. Hiç bir neden yokken adamı yerin dibine sokarsınız.
    2 ...
  37. 656.
  38. tek kelime fazlasına gerek yok. kişiliksiz.
    0 ...
  39. 655.
  40. içinde bulunduğu ve destek verdiği siyasi oluşumdan tiksinsek de her sanatçı gibi o da sanatıyla eleştirilmelidir.

    iş bizim gibi düşünenlere gelince bu bilinci sağlıyoruz fakat nedense karşıt gruplarda aynı hassasiyeti yakalayamıyoruz.
    2 ...
  41. 654.
  42. her yöne domaalmaya meyilli müsvetde.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük