üniversite

entry700 galeri19
    391.
  1. türkiyede 76 üniversitede 5.5 milyon öğrenci bulunmaktadır.
    1 ...
  2. 392.
  3. seks yuvasıdır. yaşasındır.
    1 ...
  4. 393.
  5. şuanda birinin kampüsünün içinde oldugum ilim yuvası.
    0 ...
  6. 394.
  7. türkiyede özel devlet toplam 184 üniversite vardır bildiğim kadarıyla.her yıl 5 er 10 ar artıyor bu sayı.
    1 ...
  8. 395.
  9. hem güzel, hem kötü, çözemedim. hem iyi ortamlar var, bir yandan da hesapta arkadaşlar sadece ya "uyanamadım imza atsana kanka" veya "sende kitle iletişimi notları var mı kanka" diye kapınızı çalıyorlar. enteresan hakikaten.

    (bkz: insan gerçekten hayret ediyor)
    1 ...
  10. 396.
  11. son senesine girdiğinizde tam da şunu dinleyeceğiniz eğitim yuvası.

    erkin koray - öyle bir geçer zaman ki

    https://www.youtube.com/watch?v=pJBfjREF8GA
    0 ...
  12. 397.
  13. girmesi cok zor olan okul. tam gencligimizin baharinda ders calismaya zorluyor bide bizi. (bkz: haksizlik)
    0 ...
  14. 398.
  15. uğruna götümü yırttığım, yatıp kalkıp ders çalıştığım yer.
    3 ...
  16. 399.
  17. eski türkiyede başörtülü bacılarımız gidemiyordu. ak parti iktidarı ile bu ayıp kapandı.
    0 ...
  18. 400.
  19. bazı gerizekalı aktroll'lerin her ilde olmasını marifet sandığı okul. meslek lisesi mi amk bu her ile en az bir üniversite açıyorsun. belli yerlere sağlam adam yetiştiren okullar açarsın biter. her sene 70.000 işletme mezunu nedir amk. bu adamlar ne iş yapacak? kasiyerlik mi? ah tabii zaten en önemli bölüm dersleri bimde kasiyerlik i ve ii...
    5 ...
  20. 401.
  21. Mal herifler ciddi ciddi olmayan yer kalmadi diye övunuyor. Gulmemek elde değil.
    1 ...
  22. 402.
  23. türkiyeye 5 tanesinin bile fazla olduğudur.

    bilimsel çalışmaların neler, ezan fasulye yetiştirmek.

    mezunlarına alanlarında çalışabilme garantisi veriyor musun, hayır.

    akademiye ödenekler ne alemde?

    e kardeşim bu üniversiteler niye var?

    platon akademi fikrini geleceğin güvenlik görevlileri için kurduysa sorun yok*.

    *gerekli not: burada amaç meslek hakkında rencide edici yorumda bulunmak değil, elinde üniversite diploması olan birinin icra etmesinin mantıksız olduğunu belirtmektir. saygılarımla liberal kardeşlerim.
    1 ...
  24. 403.
  25. 404.
  26. 405.
  27. mutlaka yaşanması gereken bir süreçtir.
    1 ...
  28. 406.
  29. bilim için,fen için,edebiyat için,iktisat için bir yer olarak yapılanmasına karşın;meslek kazandırmaya dayalı bir algı olarak kafalara kazınmış bir eğitim süreci.
    1 ...
  30. 407.
  31. 4 Sene Sonunda Üniversitenin Tabiri;

    '' Belirli Zekâ Düzeyinde Ki Bireylerin Ecel Terleri Dökerek Kazandıkları, Üstün Başarı Sağlayarak Üniversite Öğrenimi Boyunca Kendi Çabalarıyla Bitirdikleri. , Bilim Ve Akademik Anlamda Üst Düzey Bilgi Sahibi Hocaların Öğrencilere Eğitim, Öğretim Ve Hayat Tecrübesi Kazandırmak için Yol Gösterdikleri Kurumdur ''

    Öyle Değil işte…

    — Zekâ Seviyesine Hiiç Gerek Yok Yalakalık Yapmayı Bil Yeter.

    — Bazılarının Acaba Hocanın Neresinden Yalasam Diye Düşünerek Geçirdiği Ve Uyguladığı Ancak Yüzüne Vurduğunda Kimsenin Yalakalık Yapmadığı.

    —Savunduğun Siyasi Görüş Yâda ideoloji Hakkın Da Hiç Bi Bok Bilmediği Halde Bazılarını Satarak Hocalara Yaranmak için Ölümüne savunur gibi yaparak hocaya yalakalık yapanın olduğu

    — Siyaset adı altında bazı hocaların bazı öğrencilere gaz verdiği ve el altından fiili eylemlerden bulunmalarını istediği! Ancak ‘’ hoca yapacaksak beraber yapalım dendiğinde ‘’ Aman evladım yapmayın öyle şeyler ‘’ diyerek kendi memuriyetlerini yakmak istemeyen hocaların bulunduğu!

    — Gece Vakitlerinde Hocaların Telefonla Aranıp Not Yada Derslerin Değiştirildiği,

    — Bütün Öğrencilerin Ve Bi Kısım Hocaların Ağzında '' Adalet - Hak - Hukuk '' Eksik Olmayıp Kendilerini Sempatik Gösterme Çabaları Sonucunda Adalet, hak ve hukukun sadece söylendiğinde gerçekleştiğini zannedenlerin olduğu!

    — Damdan düşer gibi hoca olunan ama dağı taşı tırmalayıp bi halt oldurulmayan HOCALARIN bulunduğu!

    — '' Acaba Hangi Bayan Öğrencimi Ayarlasam ‘’ Diye Eli Uçkurunda Gezen Çok Başarılı (!) halvet düşkünü Akademisyenlerin olduğu (!)

    — Sırf siyasi görüş uğruna, kendi fikirleri ve düşünceleri yüzünden nice gerçek bilim insanlarına mobbing uygulandığı! ( bakale bakk bakk mobbingide biliyo ya lann )

    — Girdiğin Bazı Sınavda Kâğıdının Okunmayacağını Bile Bile Çalışıldığı ve En Düşük Notun alındığı!

    — Gerektiğinde sırf gıcık olunan öğrenciye sınavda düşük notun verildiği ve ‘’ AMANN dilekçe verir, şikâyet eder ‘’ korkusu ile öğrencinin sınav kâğıtlarının değiştirildiği!

    — Hiç Sınava Girmeden Sınavı geçenlerin olduğu!

    — Peşinden koşan yalakaların derse gelmeyip AA ile geçtiği haktan hukuktan ayrılmayan bilim insanı olduğunu zanneden kişilerin bulunduğu!

    — Selam Vermeyen Kişilerin Sınav Zamanı Selam Verdiği!

    — Hiç Bir Şey Bilmeyen Hiç, Bir Şeyden Anlamayan Ve Egosu Kız Öğrenciler Yanındayken Tavan Yapan Kişilerin hoca olduğu!
    — Öğrencinin bi sıkıntı olduğu zaman , yol gösteren aradığı zaman hoca olacak şahsiyetlere sıkıntılarını belirttiğinde sırf elini taşın altına koymamak yada kendilerine bi zarar gelmesin diye oturduğu koltuğun sıcaklığından götünü kaldırmayan insancıkların olduğu !

    — Ve son olarak kendini bi halt zannedip sırf öğrenci gördüğü zaman atarlanan görüldüğünde bi kamyon sopa atılması gerekilen, Sapık saçma düşünceleri savunan ve öğrencilere bu düşünceyi aşılamaya çalışan, umursanmadığını anladığında öğrencileri bırakan! Neyi düşündüğünü, kimi savunduğunu bilmeyen ve bunu islam ile kuran ile bağdaştıran cahillerin eğitim verdiği kurumdur üniversite
    !!

    — Kısacası olması gerekenlerin olmadığı, fakat her şeyin olduğu ‘’ kurum ‘’ cuk! Üniversite

    — Her Ne Kadar Bu Kadar Şeye Rağmen Değer Verdiğin, GARDAŞ Dediğin, Hocamm Dediğin Gerçekten Sana Yol Gösteren insanlarda Yok Değil Hani!
    1 ...
  32. 408.
  33. Getirdiği güzellikler ve tersi durumlar var.
    1 ...
  34. 409.
  35. çok gerekli mi acabaa sorusunu gündeme getiren başlık. şahsen emin olamıyorum neredeyse tüm Bölümler için.
    1 ...
  36. 410.
  37. kızların gitmemesinin gereksiz olduğu öğrenim kurumu.

    okuyacağız ayağına üniversiteye giden bazı kızların ne haltlar yediklerini nasıl hunharca patlatıldıklarını gazetelerden okuyoruz yani. onun için

    kızların yeri evidir. babasının / kocasının yanıdır.
    1 ...
  38. 411.
  39. Az kaldi belanin baslamasina hoof.
    0 ...
  40. 412.
  41. türkiyede sadece seneler kaybetmenize neden olan bir işkencedir. başka bir şey değil.
    0 ...
  42. 413.
  43. bi boka yaradığı yok. hele ki türkiyede. abi okuyabilirseniz okuyun o ayrı konu. mk istanbuldaysanız bokun en güzeli size ayrılmış.

    istanbulda mevcut eğitim öğretim hayatını devam ettirmek için yapılması gerekenler;

    1) hayatta kalmak

    tabi mk.. gelince görürsünüz. yurtlar, evler, şehirde varsa akrabalar.. 3'ü karşına geldiğinde tek söyleyeceğin söz nereye domalıyoruz oluyor.

    2) para

    bok yeter kyk bursu. hatta eğer gezen tozan bi insansan 3-4 katı bile yetmez lan. çok ciddiyim bak.

    3) arkadaşlar

    aman uzak durun mk. okulda mecbur kalmadıkça kimseyle konuşmayın. elini veren kolunu kaptırıyor. parayı s. et, adamlığın kalmaz bi süre sonra.

    veeee son olarak;

    4) eğitim..

    bu 3 aşamayı başarıyla geçtiysen zaten velkam tu iş piyasası..

    yani arkadaşlar tünelin ucundan sesleniyorum, aklınızı kullanarak iş yapın.

    bu arada hala "üniversitede kızlar veriyormuş abiğğ" diyen andavallar varsa bu yazıyı okumasın.
    0 ...
  44. 414.
  45. içerisinde türlü türlü insanlar barındıran eğitim yuvası .
    0 ...
  46. 415.
© 2026 uludağ sözlük