üniversite

entry700 galeri19
    416.
  1. Boktur.

    Gitmeyin. çalışmaya başlayın dört sene boyunca para biriktirin çalışırken. iş kurun. Daha çok para kazanın.

    Editoşki: şaka şaka okuyun. Okumazsanız adam olamazsınız.
    4 ...
  2. 417.
  3. içinde türlü türlü eğitimci barındıran eğitim yuvası.
    0 ...
  4. 418.
  5. Kesinlikle ortam falan yok inanmayın.
    2 ...
  6. 419.
  7. her sabah gidip kahvaltı yaptığım yer.bahçesi falan var güzel geniş yer.içeride klimalı odalar falan da var. nickten mütevellit uzun süre takılacağım yer sanırım.
    0 ...
  8. 420.
  9. içerisinde bir çok farklı ve ilginç insanı barındıran garip yerdir.
    0 ...
  10. 421.
  11. merak edildiğine değmeyen eğitim kurumu.
    1 ...
  12. 422.
  13. Günümüz erkeklerinin kendilerini geliştirmek için değil bakirlik durumundan kurtulmak için gitti eğitim yuvası.
    0 ...
  14. 423.
  15. ak parti iktidarından öncesi ile sonrası arasında uçurum vardır. ak parti 13 yılda ülkenin her yerinde üniversite açmıştır, üniversitesiz şehir kalmamıştır.
    2 ...
  16. 424.
  17. Akparti bilgi ile donatılmış çağdaş nesiller yetiştirmesi amacı ile her ilde üniversiteler açılmıştır. Dönemi boyunca tüm üni. sayılarını 3 katına çıkarıp çağdaş eğitimi hedeflemektedir. tüm ülkede 193 üniversite açıp tüm lise mezunlarına yerleşim imkanı bulabilmesine imkan sağlamıştır.
    1 ...
  18. 425.
  19. türkiye'de gerçek bir örneği bulunmayan. gibi gibi davranan numunelik de bir iki tane işte.
    0 ...
  20. 426.
  21. eksilemeyin beyler ama kaliteyi düşürmez. herhangi bir işin kurumun kaliteli olabilmesi için üzerinden bir kaç yıl geçmeli deneyim kazanmaları ve güven vermeleri lazım. üniversitelerde böyle ülkemizde. yıllar sonra başka üniversiteler için kalitesiz günümüzde açılan 175 üniversite için iyi eğitim veriyor demeye başlayacağız sadece zaman lazım. ak parti'nin ülkemize kattıkları uzun vadede anlaşılacak görüşündeyim
    1 ...
  22. 427.
  23. akparti döneminde üniversite sayıları 3 katına çıktığından beri girmesi çok kolay olan , girdikten sonra da harç derdinin olmadığı liseden sonraki eğitim yuvasıdır. Uzun yıllar harç ödedikten sonra harç devri kapanmıştır.
    1 ...
  24. 428.
  25. Gidene kadar kıçınızı yırttığınız gittikten sonra ise en az gittiğiniz kadar yırttığınız egitim kurumu.
    1 ...
  26. 429.
  27. içinde sigara içileni makbuldür.
    (bkz: iü ed fak)
    1 ...
  28. 430.
  29. Amacsiz bir kimsenin isine yaramayacağı barizdir artı Türkiye şartlarında anlamını yitirdigide dogrudur.
    0 ...
  30. 431.
  31. Gidebilmek için 12 yıl okunan yerdir. Sonunda işsiz kalsanız bile toplumda bir statü sahibi olmaya yarar.
    0 ...
  32. 432.
  33. Bencil insanlar yuvası.

    Şu vize haftası daha da ortaya çıkıyor kimlerin hain olduğu.

    Du bakam vizeler bitene kadar nelere şahit olacam. Editleyeceğim.
    1 ...
  34. 433.
  35. tatil kavramını hayatınızdan tamamen çıkartmanıza sebep olan kurum.
    0 ...
  36. 434.
  37. 435.
  38. Turkiye de, 2. 3. veya 10. universiteyi okumus olmamiz hicbir şey ifade etmiyor eğer mesleğimizi elimize alamamissak veya kendimizi gercekten gelistirememissek.
    Adama sorsan kısmetse 4. universitemi okuycam diyor(insallah kismet olur) ama hani bir atomu parcalamamissin, ne bilim bir makale bir deneme bile yazmamissin. Turkiye şartları diycem, bir ulkede en iyi yasam standardina sahip olanin o devletin yöneticisi oldugunu, halkin yasam standardinin standart olarak bile degerlendirelemeyecegini göz önüne aldığımızda, 2. üniversiteyi nasil okudugumuz, okuycagimiz sorusu kafada deli sorular olusturuyor. 2. veya her kacinciysa, universite okuycaksak kendimizden emin, guzel adimlar atmamiz gerekiyor yoksa 30 yasimiza geldigimizde hala elinizde hicbirsey olmuycak, bu da yetiskin bir insanin basina gelebilecek en kotu seylerden bence.
    1 ...
  39. 436.
  40. 437.
  41. çok özlenendir.

    özellikle de mezun olduktan sonra hemen iş hayatına atılamadıysanız, bir boşluktaysanız.
    1 ...
  42. 438.
  43. Girmesi kolay çıkması çook zor olann yer en azından mūhendislik icin öyle.
    0 ...
  44. 439.
  45. --spoiler--

    bir şey yok be olum...

    ne mi yapıyoruz?

    hoca geliyor, ortalığa sıçıyor. büt vakti gelene kadar bu bitecek diyor, biz de avuçla yiyiyoruz mk.

    --spoiler--

    hedesi.
    2 ...
  46. 440.
  47. Ülkemizde ne yazık ki puanla girilen, gırgırla geçilen yer. Herkes gerçekten sevdiği, tutkunu olduğu bölüme yazılsa ülke kalkınacak. Ama bunun önünde iki engel var. Birincisi, artık insanlar hobi edinmek yerine instagramda beğenilmektedir derdinde. Yaratmak ve yaratıklarıyla öne çıkmak yerine, zevk ve begenileriyle öne çıkmak derdindeler. Dolayısıyla tek hobileri beğenilmek. Bu da para kazanılacak bir şey sayılmaz.

    ikincisi, her iş sahibinin iyi para kazanabileceği kadar kalkınmış bir ülke olmamamız. almanya'da bir marangoz azmeder veya işini bilirse veya sabah olsa da devam etsem diyecek kadar seviyorsa yaptığı şeyi, aylık 8bin euro bile kazanabilir. Türkiye'de durum bunun tam zıttı. Bu yüzden aslında marangoz olsa çığır açacak, istatistikçi olsa ekonomiyi patlatacak insanlar hiç alakaları olmayan mühendislik dallarında eğitim görmek için yarışıyor.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük