sevgili arkadaşlar aldığımız maaşı çok görenler var.
bazen öğrenciyi hastaneye götürüp ilaç alıyoruz cebimizden.
bazen öğrenciye çay,yemek, çikolata ısmarlıyoruz.
bazen parasızlıktan ayakkabı alamayana ayakkabı alıyoruz.
bazen dersimizi daha iyi anlatmak için para harcıyoruz.
bazen hasta olan öğrenciyle hastanede kalıyoruz.ihtiyaçlarını gideriyoruz.
bazen kitap, soru bankası alıyoruz fakir öğrencilerimize.
bazen evine gidecek öğrenciye yol parası veriyoruz.
bazen dolmuşta denk gelirsek dolmuş parasını ödüyoruz.
bunun gibi binlerce şey çıkıyor öğretmenin karşısına.
allah aşkına bu mesleğe dil uzatmayın. vicdanlı bir öğretmen bunları hep yaşıyor. eğer öğretmende vicdan yoksa onu zaten siktiredin.
Abi 10 oldu.idareye diyorum ki sinifta pano yok adamlar.aliriz diyo sallamiyo kendi.cebimden alicam. Cocuklar biseylerRismarlamanizi bekliyor. ihtiyaci olan cocuklar para istiyorbunlar goz ardi ediliyor hep . Katiliyorum size sayin yazar.
gerçekten cefakarlık gerektiren kutsal meslek. ancak bazı örnekleri var ki mesleğin kalitesini düşürüyor. öğretmen örnek olmalı, diğer insanlara yol gösterici olmalı,kendini sürekli geliştirmeli... ancak bazı öğretmenler var ki ne vizyon var ne hedef var. öğrencisi ile selfie çekip facebook a yükleyen mi ararsın, teneffüslerde örgü ören mi ararsın.... arkadaş yapmayın böyle şeyler, gerçekten aptalca gözüküyorsunuz...
yılda 5 ay yatıp, oturdukları yerden maaş alıp, bide "ay sonunu zor getiriyoruz" diye zırlayan, o da yetmezmiş gibi insanlardan saygı bekleyen abartılmış meslektir.
öncelikle alanı ile ilgili bilgi ve donanıma sahip olması gereken kişidir. bunla yetinilmeyip gerekli birçok konuda da bilgi sahibi olması gerekir. ayrıca öğretmeyi seven(mesleğini seven), ahlaklı ve insan ilişkilerinde başarılı olması gereken kişidir.
mümkünse bunlar bir şey alıp satmasınlar...
bir tane van kedisi satılık ilanını gördüm internette sahiplenilmesini vs.gibisinden birşeyler yazıyordu.
Bende bedava verecek sandım.
Neyse iste aradım.
-Bir kediniz varmış nedir durumu satacakmisiniz elden mi vereceksiniz?
-Ben parayla aldım.
-Parayla da satarım.
-500 gayme isterim.
Bu zamana kadar hic bakimi aksamadi.
Sizden de aksatmamanizi isteyecegim.
Nasıl yani.
Sizinle aşılarını zamanında yaptıracağını hazır mama alacağınız, Vs bir suru prosedür saydı, konusunda sözleşme yapacağız.
-Nasıl yani.
-Hem parayla kedi satiyorsun.
-Hemde sözleşme falan manyak misin lan sen.
Demedim tabi ki.
Buna benzer birşeyler söyledim.
Götunu kiraya veren elin tutmaz.
iste boyle ahlaksız tekliflerde bulunan öğretmenlerimiz var...
insanlığa en faydali mesleklerden biri. Çocuk yetiştirme ve fedakârlik konularinda tecrübe sahibi olduklarini düşünüyorum. Dolayısıyla iyi bir öğretmen iyi bir eşTir.
iibfliler tarafından nefret edilen güzide meslek. Bırakın oğlum artık yakamızı. Kimse size devlette is bulacaksınız diye garanti vermiyor. Vasat puanlarla kapak atıp üzerine ağlıyorsunuz.
Öğretmenlere kin besleyene kadar kendinizi geliştirin de adam gibi iş bulun.
bi sürü gerizekalının elinde telef olan meslek grubu.
burdan ilk kez yazıcam sanırım, ben öğretmenim, iyi bi devlet okulu bitirdim, fizik okudum, istanbulda bolluk içinde bi hayatım vardı,tayyip ve avanesi sebebi ile kamuya geçme kararı aldım, bu sene kpss kasıcam, baktım olmuyo, iş teklifleri var değerlendirip kolejle özel dersle devam edicem.
ancak, bu sene zaman geçsin de depresyona girmeyeyim ,iki de bira parası çıksın diye devlet okullarından 4'ünde çalışabilme imkanım oldu ancak buna imkan mı denir, eziyet mi denir anlamadım.
bi kere okulların imkanları acayip kısıtlı, bi şeffaf dosya bile bulmak zor, düşünün.
öğretmenlerin ilgi alanları nedir, neyle ilgilenirler, neye yönelirler hiç belli değil, nerde salak saçma muhabbet öğretmenler odasında dönüyor. ben genelde kitap okuyan birisi olduğum için sadece kitap ve sinema sohbetlerine, eski okulda da tarih sohbetlerine iştırak ederdim ki total muhabbetin %30u falandır.
öğretmenlerin çoğu belli ki aileden görgüsüz ve cahil, hatta barzo. daha ne giyeceğini bilemeyen tiplerden karakter yaratılmaya çalışılmış, kpss denen bok sınav sebebi ile okulda "ücretli öğretmen" olarak bulunanların hayat görüşlerindeki genişliği, ben devlette kadroluyum tribinde gezenlerin bin kat üstü. milli eğitim zaten iyi hoş çalışanı sevmiyo, zira kadrom olmadığı halde ıvır zıvır bi mevzudan sarı zarf gönderdiler, iş bilmeyen köylü paçavra tipler de milli eğitimde yönetici.
ve sektörden biri olarak konuşuyorum, paranız varsa koleje gönderin çocuklarınızı.
not:kurslar öğrencilere ücretsiz açılır, parasız olduğu için de 3 hafta sonra katılım düşüklüğünden iptal olur.
not2:öğrencilerin özel ders alma sebebi zor soru vs değildir, taleple ilgilidir, bulundugum küçük ilçede öğrencilerin benimle çalışmayı isteme sebepleri bariz bi şekilde budur, derslerine girmediğim çocuklar mevcut hatta.
yavru insanları yontma konusunda uzun uzun yıllar yontulmuş ve yer yer çok iyi yontulmuş insan kişisidir. sevgi saygı ile benim üzerimde hakkı olan tüm öğretmenlerime selamlar olsun.
Öğretmen, bir eğitim kurumunda bilgisi, birikimi, yeteneği ile çocukların veya gençlerin öğrenme yaşantılarına, hayatına rehberlik eden veya yön veren kişidir.
an itibariyle formasyonun bitimiyle yapacağım meslektir efenim. kpss den 85 almaya bakıyor ha bir şöyle birşey var ki hakkariyi tuttursam kendimi istanbula ailemin yanına tayin ettirebiliyorum.