mümkünse bunlar bir şey alıp satmasınlar...
bir tane van kedisi satılık ilanını gördüm internette sahiplenilmesini vs.gibisinden birşeyler yazıyordu.
Bende bedava verecek sandım.
Neyse iste aradım.
-Bir kediniz varmış nedir durumu satacakmisiniz elden mi vereceksiniz?
-Ben parayla aldım.
-Parayla da satarım.
-500 gayme isterim.
Bu zamana kadar hic bakimi aksamadi.
Sizden de aksatmamanizi isteyecegim.
Nasıl yani.
Sizinle aşılarını zamanında yaptıracağını hazır mama alacağınız, Vs bir suru prosedür saydı, konusunda sözleşme yapacağız.
-Nasıl yani.
-Hem parayla kedi satiyorsun.
-Hemde sözleşme falan manyak misin lan sen.
Demedim tabi ki.
Buna benzer birşeyler söyledim.
Götunu kiraya veren elin tutmaz.
iste boyle ahlaksız tekliflerde bulunan öğretmenlerimiz var...