Demlenmedikce birseye benzemez.
Cay bol olacak demlikte,kaynayan su demlige yeteri kadar konulacak.kisik ateste demlenecek.cay dem alacak, ne az ne de cok hayat gibi.
Erdal bakkalda içilen bir ilaçtır. Yorgunken içilir, keyifliyken içilir. Kısacası hayatın özüdür çay. Türk insanının oksijenden sonra en çok kullandığı şeylerden biridir. Ne demiş ismail abi;Çay veren adam hiç kötü olur mu?
demlenmesi aslında en kolay icecektir.fakat markaların reklam filmlerinde tanittiklari kan kırmızı cayi tutturmak zordur.hele komşunun çayının tadı her zaman daha iyidir.
sevmem. edebiyatını yapan insanı 2 katı sevmem. çay oğlum bu alt tarafı bir bitki. şurada çıkıp legal marijuanna desek vay efendim uyuşturucu bağımlısı vay efendim züppe derler. ama çaya edebiyat yaparlar sıkıntı çıkmaz. saçma buluyorum.