yarısının sofu yarısının alkolik olduğu gereksiz şehir. bir yanda namaz kılan bir zonguldaklı ile bir yanda sikişen bir zonguldaklı ile aynı evde kalmış biri olarak uzak durulması gereken şehir. Genç şairlerin hatrına daha fazla üstelemeyeceğim.
best regards.
Seçim haritasında, ampullerin içinde al kırmızı rengiyle parlayan memleketim. Büyükşehirden buraya her geldiğimde kıymetini daha iyi anlıyorum. Her yer ağaç her yer orman.
Sen bide apartmanlarını gör. Bi arkadaşım yıllar evvel şöyle demişti
-Abi apartmana 4. kattan girdim!
O kadar diktir zonguldak. Özellikle yeni gelen üniversite öğrencilerinin neden burada spor salonu yok sorusunun cevabını kısa zamanda bulabilir.
1 hafta önce halk oyunları bölge şampiyonası için gittiğim yer. ufak ve karadenizle bütünleşmiş bir yer. pek beğendiğim yani özelliği oldugu söylenemez. unutmadan, insanları çok kaba.
sonradan sonraya sevdiğim üniversitesinde okuduğum şehirdir. havasını anlayamadim ama bir türlü mayıs bitecek hala soğuk.
edit: haziran bitecek hala yorganla yatıyorum üstelik pencere kapalı.
il ve ilçe merkezlerinde kesin hayır oyu çıkmıştır, minimum 5 puan farkla. lakin köy sandıkları ile beraber ancak 50.5 hayır'la geçebilmiştir referandum sınavından.
Ulan ne romantik insanlarsınız be.. Cidden üstte yazarın dediği gibi dışı seni içi beni. Karabüğe giderken yol üstünde mi gördünüz de bu kadar çok beğendiniz.
Tamamiyle ömür törpüsüdür. Merkezi 1 caddeden fazlası değildir. Her bina en az 50-60 seneliktir. Yeni yapılan evlerde de öğrenciye kitleyelim diye 1 odadır. Dış mimari 0 dır. Üniversite merkezden 2-3 km uzaktır. Tüm zonguldak hafta sonunu avm de geçirir. 1 tane var zaten aq ora da tıklım tıklım. Kozlu sahil vardır ki gördüğüm en boktan sahildir. Merkezden ereğli ilçesine gidenler doğudan batıya gelmiş gibi olur. Siz siz olun eş dost tanıdık varsa tercihlere bu lanet şehri yazdırmayın.
Ek: havası o kadar boktandır ki kışın nefes alamazsınız kömür kokusundan. iklimi ise sürekli yağışlıdır. Yağmursuz gün pek nadirdir. Yağmur romantizmi olanlar tercih edebilir.