ismi said nursinin zamanınen iyisi lakabından gelmiştir büyük ihtimal.herhalde martin luther king'in bir hayalim var bir zaman gerçekleşecek lafından gelicek hali yok.
--spoiler--
Zaman gazetesi Euro 2008 için dünya basınında belki de en ilginç yorumla çıkagelmiş. Hırvatistan zaferinin futbolla değil; dualarla kazanılmış olduğunu savunmuş. Çanakkale zaferini de evliyaların kazandığını öne süren bir medyadan beklenen bir manşet olsa da Hırvatlar dahi bu zaferi, "oynadığınız futbolla kazanmadınız" şeklinde yorumlamamışlardır. Enerjinin kanalize edilmesiyle fiziksel yahut metafiziksel etkileşim yaratmak, bilim çevrelerinde kesin olarak kabul edilmemiş olsa da ortak akıl ile gözlemleyebilmek mümkün. Ancak Zaman gazetesinin iddiası çok ağır. Bu zaferin sahadaki futbolla alakası yok; firesiz 70 milyon dua etti, Allah da taraf tuttu demeye getirmişler işi. Hadi öyle diyelim; acaba perde arkasında da böyle mi oldu?
--spoiler--
çağlar boyu insanoğlunun durdurmak, geri almak ya da ileri sarmak istediği yegane kavram. bu isteğin ardında şüphesiz zamanın, insanın hükmedemediği, üstüne üstlük avuçlarından kayıp giderken sadece seyredebildiği bir şey olmasının da etkisi büyüktür.
zaman sözcüğü, aynı zamanda mürekkebi çamur olan bir yayın paçavrasının adıdır.
ne yazık ki, zaman sözcüğün eş anlamlısı olan vakit de mürekkebi çamur olan bir yayın paçavrasının adıdır.
zamanın bu denli gerisinde kalmış olan ve işin kötü yanı bunu seven çağdışı beyinlerin; sürekli "zaman", "vakit" gibi isimleri kullanmaları da buruk bir gülüşle karşılanabilecek hüzünlü bir ironidir.
türkiyenin en fazla satan gazetesi...radikalle beraber tüm yaftalara karşın en entelektüel görünümlü gazetesi...en fazla tartışılan 4 gazeteden biri(diğerleri taraf,hürriyet,-eski-vakit)....marka değeri en yüksek 4 gazeteden biri(hürriyet,sabah ve milliyetten sonra)...dizayn konusunda dünyanın en önde gazetelerinden...
taraftan bile daha taraf bir gazete. dini nasıl kullandıkları gün gün ortada iken, yaptıkları propogandalarla, psikolojik savaşla, bu ülkede gündemin nasıl da kolayca değiştirebileceğini çok iyi anlamış olmalarından dolayı en yalan haberlerle, bilhassa ordu karşıtlı haberlerle, kendi ideolojilerini saf ve cahil topluma nasıl da empoze ettikleri ortadadır. benim zoruma gidense, bu gazetenin; okuyucularının bütün hür ve vicdani duygularını sömürmesidir. bu sömürüyü kimler yaparsa yapsın benim gözümde dünyanın en alçak insanlarıdır.
ne varlığı hazmedilebilmiş ne yokluğuna inanılmış hayat göstergeci.
bazen öyle geliyor ki yok aslında zaman, sadece buruşan eller körleşen gözler var.
bazen öyle geliyor ki kesinlikle var zaman, yoksa bu kadar durmasa geçmez mi hayat?
doguya giden bir geminin guvertesinde
batiya kosan insanlardik belki de
burdan uzakta bugunun otesinde
sivadik kollari asildik kureklere
degisiyor dunya insanlar degisiyor
ve her sey en basa donuyor
bilmesen de gormesen de
zaman her seyi eziyor
soylenenlerden geriye neler kaldi
gidenlerin yerini kimler aldi
gunes raki burcunda
biz rock n roll burcunda
yine ankara'da dumanalti
degisiyor dunya insanlar degisiyor
ve her sey en basa donuyor
bilmesen de gormesen de
zaman her seyi eziyor
dogru yok.. yanlis yok.. gercek var.. kacis yok
zevk var.. aci var.. sevmek yok
zaman her seyi eziyor
kapi yok.. pencere yok.. cikis yok
bugun var.. suan var.. yarin yok
korku var.. savas var.. umut yok
zaman her sey eziyor
3 boyutlu zannedilen evrenin bbir boyutuda zamandır.aslında evren 4 boyutludur ve zaman düz biz kavram değildir eğilip bükülebilir.bu da anın bir kere yaşanddıgı gerçeğini yok eder.geçmişe ve geleceğe gitmek mümkün.
ekrem dumanlı hoca - ejder kapışmasından dumanlı hocamızı galip çıkarmış gazete. lan ejderden de mi korkunuz yok?
bu arkadaşların ninjalara da sempati beslediği bir sır değil. niye mi peki? bu kardeşlerimiz de çarşaflıdır çünkü. kapan da ne amaçla kapanırsan kapan. lan allahın ninjasını da mücahit yaptınız ya, helal olsun size.
fetoşçu bir zihniyetin ürünü olduğu için, vakit denen paçavra zihniyetinin ılımlı takılmaya çalışanı olduğu için yaptıkları mide bulandıran ve sapıkça dekolte sansürleme olayı pek şaşılası değildir.
mutlulğunla durmasını istediğin,kendini,yaşamını onun sularına bıraktıgın bilinmez bir şey işte.çok güzel bir kıraç şarkısı ayrıca.
zaman akıp gidiyor dur demek olmaz
sarılıpta gecmişe avunmak olmaz...
bir yokluk, iki varlık standardında tekdüze bir kavram.
yokluğunda teridir vücudun an denilen çocuklarında; varlığında ise anlayış çabasına zorlar bedeni, ruh ile düet yaparken...
göz bebeklerimde çılgın bir terlemeyse eğer, karalistesindedir düşlerimin. dokunurken sevgiliye, çatarsa kaşlarını; öldürülesidir...
aslında zaman bir nebze geçmiştir; nispetinde geleceğin, şimdinin ortasında...
zaman kavramı için şu an diye bir şey yok değildir. vardır aslında şu an vardır. evet cisim olarak hiç bir zaman şu an ı yakalayamazsınız ama şu an dediğiniz zaman cisim olarak o anı geçiyorsunuz ama ruh kalp ve akıl şu an dediğiniz an da sabitlenmektedir. bir latif misalle açıklayacak olursak; araba ile yolda gidiyoruz güzel bir manzara gördük araba halen ilerlemekte ama kafan o manzarada kalır o noktada odaklaşırsın anlayacağınız şu an denen şey vardır lakin cisim olarak yakalayamazsın akıl ruh ve kalp ile yakalayıp şu an denilen zamanı sabitleyebilrsin.
en son tokat katliamında takındıkları vatansever tavırı takdir ettiğim, vatan haini olduklarına asla inanmadığım, en az bir haberalma teşkilatı kadar kuvvetli bir haber ağına sahip, cihan haber ajansınıda bünyesinde bulunduran ciddi siyasi gazete. (bkz: taraf gazetesi ve fethullah gülen cemaati)
adam diyor ki, zaman hiçbir şeyi değiştirmez.. insanlar değiştirir..
aslında öyle, değişmeyen, daha doğrusu ivmelenmeden sabit kalan tek şey zaman.. tik, tak, tik, tak... öyle einstein'ın dediği gibi göreli falan da değil!!
sonuna kadar adil!! kendi kendimize bir şekilde oyun oynuyoruz... eğlenceli zamanları hızlandırıp, acıları uzatıyoruz...