aslında hiç bir zaman "to be or not to be" mesele olmadı insan için. Zaman kimi durumlar için hızlı, kimi durumlar için yavaş ilerliyor; işte biz insanlar için tüm mesele bundan ibaret.
soğuk kış günlerinin 1 numaralı yakacağı. hz sahte peygamber hoca efendiler insanlar yaksın ısınsın diye her apartmanın önüne 3-5 adet fazladan koydurtuyor.
nevri dönmüştür bu aralar. ilk anda attıkları kontro golle maçı kazandıklarını sanmaları güzel oldu.
zaman saldırı zamanı!
savcının başsavcıya haber vermeden ülke ekonomisini çökertmek üzere ve 3.havaalanı, boğaz köprüsü ve nükleer santral anlaşmalarına takoz koymak için kanunsuz şekilde hareket etmesini önleyen çolak kadı için,
"başsavcı yargıyı önleyerek yeni bir hukuksuzluğa imza attı" manşetini atarken,
2 eylül 2009 günü 5. sayfada erzincanda yürüyen soruşturma için,
"savcı başsavcıya haber vermeyerek yeni bir yargı skandalına imza atmıştır" manşetini atmıştı.
evet.
tam masonlara ve yahudilere yakışan bir döneklik örneği.
tebrikler zaman!
en çok satan gazetesin!
necmettin erbakanı sattın!
recep tayyip erdoğanı sattın!
bakalım başka neyini satacaksın!
seneye kayıt "zaman"ı ne oluyo lan diyecek masonları içinde barındıran amerikan ingiliz taşeronu.
"bugün" karanlık "taraf"ta gizlenenler "zaman"la birer birer tüknirler.
türkiye'nin yeni sözcü gazetesi. nasıl muhalefetler nasıl muhalefetler aman ya rabbi!
çıkarlar çatışmayaydı iyi değil mi?
ayrıca en çok satan gazete falan da değildir, abone ettikleri adamları da tiraja dahil ediyorlar. zaten abonlerin çoğu da şakirt kardeşlerimiz. aynı evde kalan 5 kişiye gazete geliyor, bir eve beş gazete satacak olursak matematiği alt üst eder kendimizi de birinci ilan ederiz haliyle. yani bu da hikaye.
kendi bakış açım ise ali bulaç haricinde okunacak biri yok o gazetede. bence ali bulaç'ta oradan ayrılmalı, atılmadan hem de.
bir zamanların abone olmayanları için sıkıntı vereni olsa da şuanda hükumetin tek düşmanıdır. kendi adıma abone olamasam da hayrıma iki kişiye abone oldum ayrı ayrı. Hayırlı olsun.