--spoiler--
Her sabah bir gün doğarken
Bir günde eksilir ömürden
Her şafak bir hırsız gibi
Elinde bir fenerle..
Cehennem boşuna
Dert çektiğimiz günler
Cennet kül ettiğimiz günler..
Ey zaman bilmez misin ettiklerini
Bir düğüm ki ne sen çözebilirsin ne ben!
Bilmezsin ne olduğunu
Vazgeç ötelerden yorma kendini
Kendine gel bir düşün
Ben seni sende aramam boşuna.
--spoiler--
günlerdir iran karşıtlığı haberler yapan, soruşturmalardaki video ve görüntüleri basına servis eden grubun başaktörü gazete. 28 şubattaki generallerin verdiği emirleri harfiyen yerine getiren ve yayınlayan amiral gemisi. baş sayfadaki 20 haberin 18i iddialardan ibaret. etik kurallarını geçtim, nerde kaldı kul hakkı? saf, temiz bir siyaset için giriştikleri yolda kendilerin başarılar dileriz ancak çiğnediği basın kuralları için gaste parçası hüviyetine dönmüş durumda.
yeni amiral gemimiz hayırlı olsun.
eklenti; yayınladıkları iddia değil gerçek ise bu daha vahimdir. hanig servis sana bunları gönderiyor sorusunu akıllara getirir. demek ki içeride bir yapılanmanız var. bunu kabul ederek, takındıkları "şeffaflık ve demokrasi" zırvalarını bırakmasını gönülden isteriz.
şöyleki; soruşturmalar başladıktan bu ana kadar hüseyin gülerceden tutun da bütün yazarları ağız birliği etmişçesine şeffaf ve tam demokrasiyi dillerinden düşürmüyorlar. ileri ülkelerde herkese dokunulur gibilerden konuşuyorlar. ama önce kendilerine servis edilen haberleri nerelerden hangi kanallarla aldıklarını açıklamalılar. yoksa gerçekten gülünç oluyorlar.
örnek abdulhamit bilicinin bugünkü yazısı "utanıyorum". yazısından alıntı
--spoiler--
"Hak ve adalet ölçüleri açısından kabul edilemeyecek bir skandal kamuoyuna yansıdığı zaman demokrasiyle yönetilen ülkelerdeki teamüller bellidir.
En önemli kural, soruşturmanın hiçbir şüpheye yer bırakmayacak kadar özgürce yürütülmesidir. Hukuk çerçevesinde soruşturmayı yürüten yargı ve onun emrindeki kolluk kuvvetlerine müdahale edildiğine dair en küçük ima bile demokrasilerde intihar olarak kabul edilir. Suçun örtbas edilmeye çalışıldığı izlenimi verir. Medya, kamu yararı olan ve haber değeri olan bilgileri kendi gazetecilik süzgecinden geçirdikten sonra olayın perde arkasını özgür biçimde halka aktarır."
--spoiler--
akp nin yaptıklarından utanıyor. haklıdır. ya peki kendi gazetesinin yaptıklarından utanç duyuyor mudur? son satırları tekrardan verelim;
--spoiler--
Medya, kamu yararı olan ve haber değeri olan bilgileri kendi gazetecilik süzgecinden geçirdikten sonra olayın perde arkasını özgür biçimde halka aktarır.
--spoiler--
kendi medyasına servis edilen haberlerin, iddiaların, gizlilikle yürütülmesi gereken soruşturmanın kendi gazetesinde açıkça verilmesinden utanmıyor yani.
ileride kendi yayın organının da hukuk devletine aykırı yayın yaptığından utandığını görmek dileğiyle.
bugün bir göt kılı kendisini dış kapısına bağlamış, boynunda akp flaması... işte tam da burada bir şakirtten beklenmeyecek kadar zekîce bir hareket gelmiş;
Yola ciktiklarini yolda bulduklarina satan cemaatin kese kagidi. Sicip sicip sunuyorlar simdi ortaya. Bu pacavrayi yazanlarin da alanlarin da yatacak yeri yok artik. Herseyleri menffat olmus zira.
Para ile satın alamayacaginiz sağlık kadar önemli bir sey. Halk arasında bazı durumlara ilaç olduğu da söyleniyor tabii. Kesin bilgi; kiymetini bilmek lazim.
çok acayip bir şey zaman. acılara iyi geliyor, dertleri unutturuyor, insani olgunlastiriyor. bir yandan da dostluklari eskitiyor, pismanliklari sirtimiza yüklüyor, gecmiste farketmeden yaptigimiz hatalari yüzümüze vuruyor. acayip yani.
aslında atom altı parçacıklardan başlar bu devinim.. dolayısıyla zamanın sınırlarına hapsolmak atomlardan müteşekkil bir vücuda sahip olmak demektir. varlık, parçacıklardan oluştuğu için zamanla hudutlanmıştır. yekpare bir bütünsellik arzetseydi zamana hapsolmaz onun ötesini yaşar ya da orada var olabilirdi. ruh, bu tür bir var olma biçiminden uzak bir mahiyete sahip olduğu için zamana bağlı bir şey değildir. ama bedenin merkezinde olması, onu bedensel dayatmalara muhatap etmekte ve zamana bağlı bir hale getirmekte.. beden ölünce ruhun zamanda kurtulma serüveni başlar.. bol şans diliyorum kendisine..
malum dersanelerde deneme sınavları için öğrencilerin mecburen abone olduğu gazete. neden bu kadar çok okunduğu daha doğrusu okunuyor gözüktüğü böylece anlaşılıyor.
hala tiraj yapmasını anlamayanlar olduğu için söylüyorum bu gazeteyi en fazla yüz bin kişi okuyor yani tirajın yüzde %10undan azı. toplu olarak getirip atıyorlar apartmana okursan oku okumazsan okuma diyorlar resmen. cemaat evleri toptan abone olmuş zaten. şu zaman denemeleri de aboneliği etkiliyor diye düşünüyorum. sıvı geçirmez bir özelliğe sahiptir.