-300 karma sıfatı olan (-emekli, dul, yetim) hakkındaki şikayetlerimizi defalarca dile getirmemize rağmen herhangi bi işlem yapma gereği duymayan zat-ı muhterem.
Emekli veya yetim olmak utanç verici, veya komik bir durum mudur?
facebook hesabınızla sözlük hesabınızı birleştirip sözlüğe daha hızlı login olabilirsiniz. sadece daha rahat login olmanız için kullanılıyor. profil sayfanızda falan gözükmüyor. sözlüğe giriş yaparken "facebook ile gir" butonu var. normalde veya mobildeyken sözlüğe daha hızlı girmenizi sağlıyor.
ancak şu sözlüğü yoluna sokalımcı düzeltelimci arkadaşları gördükçe uyuz oluyor mu merak ediyorum? yok 2 seneye kalmaz sözlük bitermiş yok işte şu şöyleymiş bu böyleymiş. Ulan sözlük bitmesin diye kasıyor herif zaten facebook hesabıyla sözlük hesabını bağlama olayına bile girişmiş ve yenilediğin hiçbir bok kolay kolay bitmez. popülerliğini kaybedebilir ancak asla bitmez. sözlüklerin asıl zevk veren tarafı fikirlerin açık bir şekilde yazılabiliyor olmasıdır. üsteki entrye cevap format dışı olmasa çok daha fazla hit alır sözlükler. yinede formata uydurup bu yapılabiliyor yani aslında bu ortam aynı zamanda bir tartışma fikir alışverişi yapma platformu. Tabi amlar-götler-sikler havada uçuştuğu içinde yazılan önemli yazıların fikirsel girdilerin değeri kalmıyor kaynayıp gidiyor arada. ya neyse daha fazla devam etmeyeyim amk yoksa bende çemkirecem şimdi.
düşündüm de herifler haklı. *
eski tasarım en güzelidir bu arada geçemem. net...
üye alımlarını süresiz kapatıp iyi bir moderasyon sistemiyle malları temizledikten sonra sözlüğü saygın bir yer ve sosyal medyada söz sahibi bir yer haline getirebilir. hazır ekşi sıçmaya başlamışken (herkesi yazar yapması ve twitter çakması olması yüzünden. halbuki ekşi orijinal bir siteydi başkalarına benzemesine gerek yoktu. tipik türk aklı, farklı olanı koruyup dikkat çekmek yerine twitter'a yani zaten olan bir şeye benzedi.) onu format ve yönetim anlamında birebir taklit eden itü de boka sarmaya başlamışken mucize gibi görünse de öne geçebilirdi. tabi zall yerine parayı görünce gevşemeyen, yerel zihniyetle aklı yıkanmamış birisi olsaydı başta.
zall, sözlüğünün iki yıla kapanmasını istemiyorsan şuradan ben dahil herkesin üyeliğini sil. düzgün bir şekilde yönetilmesini sağla. sol frame'i ekşi kaldırdı sen de yok et. sol frame olmayınca trollük azalıyor, mallar daha az mal oluyor. bunları yaparsan yüzde 50 kurtarma ihtimalin var siteyi, çok boka battı çünkü imajı çok kötü bozuldu uludağsözlük'ün. yapmazsan zaten iki yıla burası kalmaz. sen de eski zall olursun.
bu adam hayret nasıl oldu da sözlüğü olduğunu hatırladıysa başladı çalışmaya aynı hafta içinde gelişmeler yanıyor heyt be beklesin itü sözlük uludağ çığır açacak galiba sözlüklerde.
bu sıcak yaz günlerinde sözlük için yırtınan babamız, abimiz, aplamız, herbişeyimizdir. çok duygulandım lan şimdi. o bizim için dömbüldesin biz bedafaya yazıyos layn diye hönkürelim. çok duygulandım haggetten. ağlamaya gidiyom ya ben.