giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
zall
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
6076
↓
galeri
ses
9
3948.
-300 karma sıfatı olan (-emekli, dul, yetim) hakkındaki şikayetlerimizi defalarca dile getirmemize rağmen herhangi bi işlem yapma gereği duymayan zat-ı muhterem.
Emekli veya yetim olmak utanç verici, veya komik bir durum mudur?
Edit: eksilemeseydin iyiydi zallcığım.
tum entryleri mobil olan yazar
20.08.2014 18:05
0
...
şikayet et
#24868940
kaydet