sözlüğümüz hakkında * ulusal basına, kaliteli içreik için çabalıyoruz diyerek, biz yazarları gülme krizine sokmuş admin...
ne kalitesi, kalite ne arar bu sözlükte. kendisinin hakkını yemeyelim allah için iyi çalışıyor, ama sözlük adına önem verdiği şeyler arasında kalite en son sıradadır gibi görünüyor.
yazar sayısı, reklam ve formata uygunluk olduktan sonra zall ne yapıcan kaliteyi dimi...
sevgili zall, aylardır sözlükte gece gündüz demeden dirsek çürüttüm, yazıydı, yorumdu, mesajdı. yıllık iznimi ne zaman kullanacağım yahu? böyle izinsiz, mesaisi belli olmadan insan çalıştırmak hangi vicdana sığar. izin istiyorum, izin izin izin... *
Sözlük kurusucu. Röportajını okudum hep mağdur hep mağdur. Röportajın bir yerinde sözlüğe açılan davalar benim adıma açılıyor bu yanlış demiş. Pardon ama kimin adına açılacak zall efendi? Sözlüğe üye olurken sözlüğe yazılan her yazı sözlüğe aittir yazarlar hak iddia edemez tarzı bir madde yok mu? Ben yazıyorum yazı senin oluyor. Sen yazar sayısı çok olacak diye olmadık adamları sözlüğe doldur sonra hep mağdur. Kazandığın senin olsun ama oturduğun yerden iş yapıyorsun bir de şikayet etme.
Umarim eseri ile gurur duyuyordur.
Sözlüğün tam anlamıyla içine edilmiş vaziyette..
Trol den , ırkçılık tan ve saçma salak başlıklar dan geçilmiyor ortalık..
donuz butonunu sözlüğe kazandırmak gibi güzel, '' sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif '' şeklindeki gammaz uyarısını kaldırmak gibi hatalı kararlar vermiş yönetici. bazen doğru, bazen yanlış kararlar veriyor ama elinden geleni yapmasıyla takdiri hak ediyor.
sayesinde yeni tasarım altında takip ettiklerimiz haricinde entry okuyamıyoruz lan. ne güzel uludağ sözlüğe basıp basıp yeni yeni şeyler keşfediyorduk.
yazarları yeni tasarımı getirmek için elinden geleni yapan kurucu yönetici. yeni tasarım kullananlara yeni olanaklar verir iken eski tasarıma vermeyen faşist zall!
yaşasın halkların eski tasarım kullanan yazarları! *