eski tasarım'ı kullananları ötekileştirmektedir. yeni tasarım kullananlara muhteşem, değerli, sayın, güzel, aşkitom diye hitap ederken; eski tasarımcıları neredeyse yerin dibine sokacak.
zall reyizdir. zallcım uludağ sözlük video'yu elden geçirmeni rica edecem. bir de yeni tasarıma geçemiyorum çünkü çok cırtlak renkler. ha bana sorarsan hangi tasarımı kullanıyorsun? eski tasarım olan ''picasso ölmedi''. bunu yeni tasarımlara uyarlarsan yeniye geçebilirim. ama yapamazsanız da lütfen eski tasarımı silme gibi bir hata yapma asla.
uludağ sözlük admini. son günlerde uludağ sözlük için birçok reform yapan yazar adminimiz. sosyotred programı yapmıştır. ayrıca yakışıklı bir adminimiz olmakla beraber kendisinin çocuğu yoktur. *
şı sıralar ikide bir gelişmeler zımbırtılarını çıkaran kişi, ben eski tasarım kullanıyom zall efendi, şı gelişmeler bildirilerini ikide bir gönderip durma rahatsız oluyoz.
sözlüğün foruma dönüşmesini sinsice izleyen admin, bi de ilgi manyağı. her adımını gelişmelerden duyuruyor, yok sana ilgi falan. sen istiyor ilgi, verecek bir az daha şuku.