bazen ne kadar şanslı diyorum, basit bi kodlama ve site aç, biz yazalım o kazansın, cidden bu konuyu düşûnmek lazım, burdaki insanları manevi saygısı çoktur umarım.
hayatımda, annemden sonra tanımış olduğum en değerli kadınla bir zamanlar ilişki yaşamış olan yazar. tercih ettiğimiz kadınlar yönünde zevklerimizin aynı olduğunu düşünüyorum....
tanımam etmem, hayatımda ilk defa yakınen dün gece bir mekanda gördüm. ortak bi tanıdık vasıtasıyla tanıştırılma talihsizliği yaşadım. daha tokalaşırken bütün laubaliliği paçalarından akan bir tavır sergilemesinin akabinde davranışına şaşıp nasıl bir bakış attıysam "oha bu beni sevmedi, ben eksiletirim lan bunu?" dedi.
admindir dedik alttan aldık, sevdiğimiz bir arkadaşın arkadaşıdır dedik sustuk. annem entrylerini okuduğunda "itici bu" diyip sekmeleri kapatmakta ne kadar da haklıymış diye içimizden konuştuk. sarhoşluktan geberiyor olmasa direk bahattin gibi göte pıçağı takılası tavırlar içindeydi. bu yüzden kendisinden bilmemkaç yaş küçük olmama rağmen ömründe görmediği alttan alma ve olgunluk tarafımdan gösterilmiştir.
daha sonra gelip "neden bana uyuz oldun neden beni sevmedin -lan-?" diye bir soru yöneltti, kendisinin hiç mütevazi olmadığını, sik gibi entryler girdiğini, uludağ sözlüğün aslında bir gerizekalı turnusolü olduğunu, göründüğü gibi olmadığını söyledim tanışma şeklini garip bulduğumu belirttim. "eee neaaapcan??" dedi. ben de şakayla karışık "uludağ'a yazcam" dedim. yapacağımdan da değil, gülüp geçse, "mütevazi olmayan kişi" falan yazılırdı en fazla. fakat o andan itibaren "yapmazsan o.ç'sun orda benim 10 tane hesabım var, hatta ne hesabı amk sözlüğün sahabısıyım lan ben, seni bulurum(tehditkar burada nickini bulurum demek istiyor) ve amına koyarım hepiniz anca orda oturup millete giydirin amına koduklarım"dedi. orusbunun evladı diye de ekledi :( bunu söylerken de aynı anda küfür etmeyi yeni öğrenmiş bebeler gibi "salak, aptal,manyak,gerizekalı" demekteydi. aynen böyle. tebessüm edip "peki, bul" dedim. ben gülünce iyice çıldırıp üzerime moderatör falan attı, araya birileri girmese "dövücik"miş kendisi. "aman gözünü sevim cevap verme, alkollü zaten görmüyon mu?" denilince mekandan çıktık, yoksa pek susulası bi olay değildi.
sevgili zall, sırf çalıştığın insanların gecesi bozulmasın diye seni orda yumruklamadım. ama beni bul ve dediğini yap. anladınmı? bunu yap!
sikindirik reklamlardan gelen iki günlük şöhret her boku yemeye, karşısındaki bir kadına adammışcasına dalmaya yeltenmeyi muktedir kılmıyor!
ya abi yalvarmam mı gerek hımına.. daha nasıl anlatayım, donuza eklediğim insanın ben ne konusunu ne de upladığı yorum yazdığı başlığı sol frame'de görmek istemiyorum.
rica ediyorum şuna bir çare bul ya, yetti ama harbiden, yani donuz özgürlüğümüz varsa ben bunu gerçekten kullanmak istiyorum.
türkiye'de demokrasi ne ise uluda donuz o, çalışmıyor.
Belli ki adam donuzumda ekli, fakat bir başlık açmış hemen solframe'e geliyor 1 entry o da başlığı açan kişi donuzda ekli olduğu için entry gözükmüyor, ya mübarek entry gözükmüyorda başlık neden gözüküyor?
bu donuz niçün böyle kodlanmış?
gözünü seveyim ya, gerekirse imar kurumları ile konuşur bireysel destek ve altyapı verdirtelim şu işi hallet.
sözlükle ilgili bir iki defa sorun yaşadım, özel mesaj attım her seferinde de geri dönerek beni baya bi şaşırtmıştır, yardımcı olmaya çalışmıştır fakat abartmasın amk rahatla biraz diyorum alzheimer olacan lan.
utangaç sözlük yazarı. hep hatırlatıyorum nolur kusuruma bakma.
utandığını ilk ne zaman mı anladım ?
bir programa katılmıştım, uludağ sözlük için konuk olarak almışlardı seni. orada sana sordukları zaman en başta fazla konuşamadın utangaç olduğundan dolayı. sonra bir baktım durmadan konuşmaya çalışıyorsun işte burada anladım.
'' beni utangaç bilmesinler, rezil olmayayım '' düşüncesini gerçekleştirmek için çaban ile anladım.
ama olmadı be zall, ben anladım utangaç olduğunu.
ne kadar da utangaçlığını gizlemek için, kendini konuşturmakta zorlandığın için.