ya abi yalvarmam mı gerek hımına.. daha nasıl anlatayım, donuza eklediğim insanın ben ne konusunu ne de upladığı yorum yazdığı başlığı sol frame'de görmek istemiyorum.
rica ediyorum şuna bir çare bul ya, yetti ama harbiden, yani donuz özgürlüğümüz varsa ben bunu gerçekten kullanmak istiyorum.
türkiye'de demokrasi ne ise uluda donuz o, çalışmıyor.
Belli ki adam donuzumda ekli, fakat bir başlık açmış hemen solframe'e geliyor 1 entry o da başlığı açan kişi donuzda ekli olduğu için entry gözükmüyor, ya mübarek entry gözükmüyorda başlık neden gözüküyor?
bu donuz niçün böyle kodlanmış?
gözünü seveyim ya, gerekirse imar kurumları ile konuşur bireysel destek ve altyapı verdirtelim şu işi hallet.