gelişmelerden yaptığı iş ilanı yetmedi şimdi de uludağ gazoz ilk entry adres verin ibneler gibi laflarla milleti daraltıyor. aq sen ferrari'ne bin dolaş. adres alıp nabıcan gazoz mu göndericen.
yıl 2011 uludağ sözlük'ün 5.yıl zirvesi.
taksim'de bir mekandayız.
serkan inci, feridun düzağaç, luxus, ne kadar sevmediğim insan varsa hepsi orada.
salca ortalarda dolanıyor, zall ise tyler durden gibi karanlığın içinde paralı asker edalarında haraketsiz duruyor.
zirveden haftalar önce mesaj atıp davetiye alıyordun.
o dönemler fake hesap açtım.
hani arkadaşlarımla kalabalık gidebileyim diye.
çünkü her yazarın bir kişi getirme hakkı vardı.
mekanın kapısında yaka kartı dağıtılıyordu hatırlayanlar bilir.
üzerinizde yazar isminizin yazdığı...nasıl denk geldiyse tüm arkadaşlarım ekti.
ben de b for vendetta'yı aldım.
2 adet diğer fake hesaplarımı da o hengameden yararlanıp çaldım.
amaç espri olsun, 3 tane ayrı yazar yaka kartını taktım dolaşıyorum.
önce güldüm sonra bastım eksiyi kıvamında yüz ifadesi değişti.
-eheh hepsi bana ait admin dedim.
o sırada tüm ciddiyetiyle yazar isimlerini okumaya çalışıyor.(eve gidince ilk iş laptobu açıp uçuracak ya namısız)
+en aktif hangisini kullanıyorsun dedi.
cevap vermeden gülüp arka masalardan birine geçtim.
kendimi çok cool hissettim.
zall'ı siklememiştim.
bir kaç gün sonra 2 hesapta silindi b for kaldı.şanslıyım bu açıdan.
yıl sonu istatistiklerini 1 gün rötara sokan moderatör. on ikinci nesil yazar alımı hakkında da bilgi vermedi. sanırım tüm yazarların sabrını sınıyor, acaba nasıl bir liste sunacak bize. itü'den güzel olacağı kesin ama. adamlar 365 tane beğenilen giri hazırlamış.
yeni yılını kutladığım, 2015 yılında futbol fanatikleri ve trollerin sayısını azaltacak düzenlemeler getirmesini istediğim değerli admin. umarım 2015 kendisine ve sözlüğe şans, mutluluk getirir.
--spoiler--
sözlüğe bir de logout olup bakın.
yılın ilk entry'sini girenler:
le roi est mort vive le roi, istisnaibidurum, kromozomcusizofren, ucanhali, preisner, ben tekim siz hepiniz, freedoman, evrimlesmeyi unutan maymun, fireandblood, alperen544
--spoiler--
bak yine online. mesela şu anda sözlüğünde yazılanlara bakıyor mu, kurduğu sözlüğün, ülkenin en çok ziyaret edilen 5. sitesi olmasını trollere mi borçlu bunu bilmek istiyorum.
sosyotrend'de gevrek gevrek gülüp "sözlüğü günde 800 bin kişi ediyor" derken, sözlüğün halini hiç görüyor mu merak ediyorum.
ırkçı troller,
hiçbir değere saygı duymayan tipler,
her türlü kutsala saldırıp ateist olduğunu sanan nefret pazarlamacıları,
cumhuriyet düşmanları ve kadın düşmanları; bu sözlük en sonunda bu tiplere kalacak, ama zall bundan şikayet edecek mi peki? tabii ki de hayır. neden? çünkü yukarıda yazdığım tipler olmaz ise zall aç kalır aç.
eskiden bir iki troll barındıran uludağ sözlük gün be gün daha da yoz, daha da mide bulandırıcı bir böcek yuvasına dönmektedir. zaten akp sosyal medya dezenformasyon ekibi nedeniyle boka saran işler zall'ın hit uğruna her türlü iğrençliğe çanak tutmasıyla iyice kubura döndü.
geçtiğimiz günlerde ekşi sözlük'ten bir yazarın ortaya çıkarttığı uludağ sözlük rezaleti ile olay bambaşka boyutlara çıkmıştır. zall efendi meğerse pasif hesaplardan kafasına göre trolllük yapıyor, gündem yaratarak hit almaya çalışıyormuş.
nitelik yerine nicelik, doğru yerine kolayı seçmiştir. böcek gibi üremekten başka bir bok bilmeyen akp'lilerden farkı kalmamıştır.