bu adam ne yapar ne eder ne işe yarar amk anlamadım gitti. yahu sol frameye bi bak allah aşkına. porno sitesimi ergenlerin facebook duvarimi belli değil. hayir her önüne geleni yazar yapiyon ama bide takip et, ettir amk.
aynı çocuk yapıp sokağa atmak gibi bişey bu ee yarram kim bakacak bu çocuğa. amina koydugumun sözlüğüne yenilik getirecem diye gotunu yirtmak yerine önce bu sorunları hallet.
neyse zall sol frameye baktıkça sana kufrediyorum haberin olsun.
Sağolsun yeni üye alımları ile sözlüğün yine amına koyulmuştur.
Hayır bok mu var da alıyoruz anlamıyorum.
Maksat online kısmı 800'ü vurdursun, para kazanayım de mi abi?
Şuraya bak mk, sözlüğün haline bak
(bkz: matematiği yapamıyom) diye başlık açacak kadar beyinsiz misiniz abi siz?
Altına girilen entrye bak
Anlasilacak diye de bir kaide mi varmiş? Herkes Matematik'e ilgili olsaydi onemli sozel branslara kim gececek? Yaratici her sahsi farkli tasarlamistir. farkli ilgi alani, farkli kader vs.
Bir tane doğru yazdığı kelime yok anasını sikeyim.
Bunların hepsi de yeni alınmış olan 11. nesil yazarlar.
adam artık nasıl site yaptıysa, eski tasarımda detaylı ara deyince logout oluyor.
yeni tasarımda ara dediğinde bulunamadı diyor.
az kalsın başlıkta sayfa sayfa entrymi arayacaktım. naptım?
gittim entryimdeki anahtar kelimeleri google da aratıp kendi sayfamda buldum.
kendisini tanımam etmem, hiç konuşmadım ama baya kültürlü biri, bu çok belli ve kafası çalışıyor. yanılmıyorsam metal dinliyor diye de biliyorum. bir de sözlüğe ilk geldiğim günlerde yani 15 ekim 2014'te entry'mi beğenmişti açık oylamada fakat o zamanlar sözlüğün sahibi olduğunu bile bilmiyordum, daha yeni farkettim beğendiğini falan.
14.03.2015 saat 09.05 te feci bir trafik kazasinda hayatini kaybetmistir. Basimiz sagolsun. O degil de o kadar para kime kalacak simdi? Daha vasiyetini yazmamisti.
adama sürekli ''yok cevap vermiyor mesajlara yok şudur budur'' diye yükleniyorsunuz.
ulen ben bu sözlüğe yazmaya başladığımda liseye başlayanlar yarın ygs'ye giriyor bir kere şikayet mesajı atmış değilim.
geçen kobane olaylarında modlara ırkçılığa izin vermeyin diye giydirdiğimde
zall bana özel mesajdan bir cevap dönmüştü.
daha sonra bir kaç küçük mesajlaşmanın ardından konuyu kapattık.
bakın yeni nesil arkadaşlar ''biz eskiyiz sikeriz'' olarak anlamayın.herkesin sözlüğü burası.
lakin bu adam okulun müdürü değildir.
bu adam ilk okuldaki ''örtmenim'' de değildir.
bu adam aylık 60 70bin tl civarlarında kazanan bir iş adamıdır.yazılımcıdır.
yani burada ben dahil bir çok yazarın kankacılık yapıp rahat yazdığına bakmayın.
uludağ sözlük bir şirkettir.
o şekilde vergi öder.
ötv kdv kılı tüyü o şekildedir.
zall modları boşuna koymadı.
varsa şikayetiniz bir derdim var, ya da özel mesaj yoluyla akıtın gitsin.