adama sürekli ''yok cevap vermiyor mesajlara yok şudur budur'' diye yükleniyorsunuz.
ulen ben bu sözlüğe yazmaya başladığımda liseye başlayanlar yarın ygs'ye giriyor bir kere şikayet mesajı atmış değilim.
geçen kobane olaylarında modlara ırkçılığa izin vermeyin diye giydirdiğimde
zall bana özel mesajdan bir cevap dönmüştü.
daha sonra bir kaç küçük mesajlaşmanın ardından konuyu kapattık.
bakın yeni nesil arkadaşlar ''biz eskiyiz sikeriz'' olarak anlamayın.herkesin sözlüğü burası.
lakin bu adam okulun müdürü değildir.
bu adam ilk okuldaki ''örtmenim'' de değildir.
bu adam aylık 60 70bin tl civarlarında kazanan bir iş adamıdır.yazılımcıdır.
yani burada ben dahil bir çok yazarın kankacılık yapıp rahat yazdığına bakmayın.
uludağ sözlük bir şirkettir.
o şekilde vergi öder.
ötv kdv kılı tüyü o şekildedir.
zall modları boşuna koymadı.
varsa şikayetiniz bir derdim var, ya da özel mesaj yoluyla akıtın gitsin.