eğer bunu okuyorsan bu sözüm sana:
user sayısı sana daha çok para düşüncesi veriyorsa dünyayı bir düşün. insan sayısı çoğaldıkça savaşların daha da artması gibi.
"birazdan yeditepede söyleşi yapıcaz yakın olan gelsin" kavgaya adam çağırma modundaki bu cümlesi yüzünden okuduğum gibi o gazla yeditepeye yakın arkadaşları aradım 2 minibüs yola çıktı. şimdi zall düşünsün.
Kendisinden bir adet define dedektöru istiyorum. Minelab serisi gpx 5000 modeli olursa memnun olurum. kargo adresini ozelden istesin. vicdansiz adam o kadar paranin zekati nereye gidiyor?
bir açıklama beklediğim sitenin patronu. bir hafta önce çaylak yapıldım, nedenini bir derdim vardan sordum " provokasyon nedeniyle çaylak oldunuz." dendi. bunun üzerine hangi entry ve başlık sebebiyle provokatörlük(!) yaptığımı sordum. "entrylerinize bakın anlarsınız." gibi seviyesizce, terbiyesizce, ukalaca bir cevap aldım. tekrar sorunca yine aynı cevap geldi.
Her gün kürtlere hakaret edilen, ak partiyle, dindarla dinle dalga geçilen bir sitede nasıl oldu da ben provokatör görüldüm merak ediyorum. Üstelik hiçbir entry ve başlığım silinmediği halde ben çaylak oldum.
Kemalistlerle dalga geçen entrylerim yüzünden kemalist bir adminin (veya ne deniyorsa) kinci, ufak hesabının sonucu çaylak olduğuma inanıyorum. Ama dediğim gibi 8 haziran'da o şrrraaakk sesini duyacaksın admiş.
sözlükle yeterince ilgilenmeyen zat-ı muhteremsi. silik atacak gibi geliyor ama hakikati söylemekten geri duracak değilim seviyorum sözlüğü haliyle sahip çıkmadan da edemiyorum. resmen gözlerimin önünde eriyor lan sözlük beni beni uludağını diye can çekişiyor. ağlıyordu sözlük, zall bak bana diyordu..
elimizde kalan tek sözlüğün sahibi. itü sözlük bitti, ekşi sözlük de adım adım değişiyor, entry sıralamasında ne nerede belli değil. aman zall, sözlüğe dokunma. diğerleri böyle devam ederse, sözlük aleminin şampiyonu sen olacaksın. alexa sonuçlarında uludağ sözlük çok iyi bir yerde zaten. üst sıralarda. aynen devam.
kendisiyle yaklaşık 1-2 saat kadar sohbet ettik, gayet cana yakın birisiydi, iyi bir arkadaş bulduğumu sandım kendime, gayet de bilgili, kültürlü bi insandı. fakat sonlara doğru söylediği şeyler beni rahatsız etmeye başladı, sanki bir şeyler ima etmeye çalışıyor gibiydi. açık açık sordum bu yazıları göndererek bu fotoğrafları göndererek ne yapmayı amaçlıyorsun diye. ben açık olunca o da açıkca anlattı niyetini. meğer niyeti benimle gay şeyler yapmakmış. şok oldum. böyle bir şeyin asla olmayacağını kadınlarla ilgilendiğimi, gay olmadığımı kırmadan anlatmaya çalıştım, çok saf birisi çünkü. ısrar etti. bende anasına sövdüm. hala pm atıyor beni rahatsız ediyor. kendisi nasıl bir admin anlamış değilim, sanırım sözlüğü gay dostluklar aramak için açmış. çok büyük bir top. tanıştığım güne lanet, bu sözlüğe kayıt olduğum güne lanet olsun. başımıza bela ettik iyi mi.