bir açıklama beklediğim sitenin patronu. bir hafta önce çaylak yapıldım, nedenini bir derdim vardan sordum " provokasyon nedeniyle çaylak oldunuz." dendi. bunun üzerine hangi entry ve başlık sebebiyle provokatörlük(!) yaptığımı sordum. "entrylerinize bakın anlarsınız." gibi seviyesizce, terbiyesizce, ukalaca bir cevap aldım. tekrar sorunca yine aynı cevap geldi.
Her gün kürtlere hakaret edilen, ak partiyle, dindarla dinle dalga geçilen bir sitede nasıl oldu da ben provokatör görüldüm merak ediyorum. Üstelik hiçbir entry ve başlığım silinmediği halde ben çaylak oldum.
Kemalistlerle dalga geçen entrylerim yüzünden kemalist bir adminin (veya ne deniyorsa) kinci, ufak hesabının sonucu çaylak olduğuma inanıyorum. Ama dediğim gibi 8 haziran'da o şrrraaakk sesini duyacaksın admiş.