nick altında formatın uygulanmadığı tek yer sanırım. internet dehası denilebilir. en azından türkiye için. sözlükspot bünyesi adı altına yüzlerce binlerce sözlük katmıştır internet alemine. bunların tabiiki de en popüleri inci sözlük'tür. zall'ın sözlükspot'ta bulunan sözlüklere feedback - geridönüşü yok denecek kadar az. zamanında az uğraşmadık kendisiyle konuşabilmek için. şimdi kendi sözlüğündeyiz. bakalım yarın bizi ne bekliyor?
"bir derdim var"a yazdığım bir konu hakkında moderetörler "biz bilmeyiz, zall bilir" dediler. bu bağlamda kendisine iki kez mesaj attım ama yanıt gelmedi. bir de buradan yazayım, belki dikkat çekerim:
-zall, taslaklarım neden silindi?
kendisini genel olarak severim.5. yıl zirvesinde taksim'de konuşmuşluğumuz da var amma ve lakin eleştirilerim var.
sözlükte barındırdığın aşırı muhafazakar kısım buraya zarar veriyor.
ha dersen ki ben de o düşüncedeyim burası benim sözlüğüm...
sözlükleri sözlük yapan kaliteli yazarlardır.
niye ekşiye kaçtı çoğu kaliteli yazar, zall?
ben 5 yıldır buradayım. yeni arkadaşlar yetişemedi, çok kaliteli yazarlar teker teker, o güzel atlara binip ekşi'ye geçtiler.
şu an ekşi, kabul et ya da etme zirvede.
reklam, tık, reyting vs vs.
tavsiyem daha iyi bir sözlük istiyorsa, iyi yazarları da buradan soğutmadan sahip çıkması yönündedir.
kendisi de aşırı muhafazakar olabilir ama sözlüğü aydın tayfanın yardımıyla, onların yazarlığıyla kurmuştur.
kendisi de iyi biliyor.
uludağ 2006- 2009 gibi aydın yazarların çok çok ağırlıkta olduğu bir sözlüktü.açın inceleyin o yıllara ait entryleri.
uludağ en iyi zamanlarını o aralar yaşadıysa, şapkayı önüne koyup düşünmen gerekiyor zall.
not: hakkını vereyim alçak gönüllü adamdır.zamanında çok sert eleştirilerime özelden mesaj yoluyla sakin cevaplar vermişti.