zall

entry6076 galeri ses9
    4652.
  1. Videosunu yeni izledim. Çok sakin çok cool adam ya. Gülmekten öldüm. Keşkem ankarada olsaydım da bende gitseydim o zirveye..
    en sevdiğim moderatör. *
    0 ...