4896.
-
arkadaşlar genel olarak irdeleyip uzun uzun yazmaya gerek yok.
bu illetin tek çözümü "sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif" kuralını geri getirmek.
o dakikadan sonra zaten feyklerine kendi nickleriyle başlık açtıran primatlar da "benimci" ergen aptallarla birlikte yok olup gidecektir.
kendi nick altlarında da ne halt yiyorlarsa yesinler.