pkk yı ve hdp yi son 1 aydır kayıran moderatör. bunu bilerek yapmıyorlar sanıyordum ama, aradan bir ay geçti ses seda yok, demek ki ortada bir durum var.
ayrıca bunu sen kendin söyledin, hemen ardından bu yaşandı.
psikoloji okumuş biri olarak şunu söylüyorum. kimse kusura bakmasın. ben sadece öyle sanıyorum diyorum...
bir şeyi yapmadan önce, yanlış olduğunu biliyorsan, bir sağ gösterip sol vurma vardır. yani bu, senin önce ben buna karşıyım deyip, arkasından asıl planın olan karşıyım dediğin şeyi piyasaya sürmektir. ki büyük ihtimalle bu gerçekleşti.
aslında bu, sözlüklerin 2000 li yıllardaki underground olmasındaki engeller kalktıktan sonra önce ekşi'de gerçekleşti. ama şimdi uludağ'da gerçekleşti.
tabi 10 yıl öncesine göre şimdi sözlüklerde yazanlar daha sığ.
benim yaşım 30. burada ne için yazdığım belli. senin sözlüğün de senin olsun. ama bir sözlüğün bir ideolojisi olur. bir den fazlasına kapıyı açarsan ya da tam ortada durmazsan kusura bakma, kimse kalmaz burada. sana şimdi gerçek gelmiyor bu söylediğim ama, dene de gör diyelim...
ama hepsinden önemli bir tek soru var. neden? bir insan sözlük ya da sözlük demeyelim bir site için, bir ülkenin ideolojisini bırakır mı? (satar mı demedim, diyemedim) bunu yapabilmek seni ne yapacak? ve sen ne olacaksın?
Büyük konuşan zall'in konuştuğunun başına gelmesi durumudur. Zall'ı tanıyanlar bilir ki öyle bir şey asla yapmaz.
(Bkz: hayatın cilvesi)
Silinmesi gereken başlıklar modlar tarafından silinmekte. Darısı bu başlıkları daima açan yazarların silinmesinde.
sol frameyi görüp görmediğini merak ettiğim kurucu. görüyorsa neden bazı başlıkları silmiyor? sadece seks var ve nick altı dolu. ekşi sözlük tamam ırkçı ve taraflı bir yer ama burası da git gite nick altı ve seks olmaya başladı.
Profil fotografina ragmen efsane bir admin. Sanal sozlukler arasinda en guzel tasarima sahip olani ve en kaliteli mod kadrosunun bulundugu sozlugu yonettigi ve kurdugu icin takdiri hakkediyor.
Fuck you james temasını geri istediğim sözlük sahabı. Ha iki tema ha üç ne farkeder reyiz.
Tamamen silmemişsindir geri dönüşüm kutusundan çıkar da geri şeyapıver. Olmuyor böyle.