zall

entry6076 galeri686 ses9
    4949.
  1. Aslında zall yanılıyor. Ben de birine özelden küfür sebebiyle iki gün çaylak olmuştum. Bir derdim var'dan "önceki mesajlara bakın o zorla küfür ettirdi" falan demiştim cezam bir günde kalkmıştı.

    Tabiî, şimdi yazarken "acaba yanlış mı hatırlıyorum" düşüncesi de oluşmadı değil.
    0 ...
  2. 4948.
  3. gelişmelerden demiş ki

    **

    bir derdim var butonundan lütfen gerekli olmayan konular dışında yazmayınız. çünkü o kadar çok birikiyor ki, çok önemli bir konu arada kalabiliyor, günlerce göremeyebiliyoruz. bu hepimiz için önemli.

    sıklıkla 'neden çaylak oldum, kaç gün' konulu mesajlar geliyor oradan. ben ve ya arkadaşlarım cevap veriyoruz, 'şu sebeple şu kadar gün' diye. ondan sonra tekrar "ben şöyle yaptım ama bu böyle oldu, şunu derken bunu demek istemiştim, ya şimdi o iş öyle olmadı' gibi cevaplar geliyor tekrar tekrar. bunu maç esnasında hakemin verdiği karar olarak düşünün. kırmızı kart gören futbolcunun ve arkadaşlarının itirazları sonucu değiştirmiyor.

    **

    1- gammazlanan entry okunmadan siliniyor. çok net belli. içinde tanım, bilgi, tarif bulunan bir entry boktan bir sebeple siliniyor. haliyle 233452 kişi de lan ben onu dememiştim ki diyor. sonucundan yakınacağına sebebine bakmayı akıl edemiyor.

    2- işe yaramaz 2352321 tane fasilite yapmış ama şuraya çaylak yapıldığında sebebini ve gününü mesaj atan bir bot(?) yapmamış. yapamamış değil bak yapmamış. kafa o kadarına basmamış yani.

    3- diren türkçe.

    10 senedir burada ama ne yazarlığı öğrenmiş ne yöneticiliği. vizyon zaten yok.
    10 ...
  4. 4947.
  5. Artık yazmayan yazar. Çaylak mı oldu acaba diye düşündürür.
    1 ...
  6. 4946.
  7. Admin olmasa tanınmayacak yazar.

    Kalite sıfır yani. Di mi mka? Sen daha iyisin bundan. Net.
    9 ...
  8. 4945.
  9. benden duymuş olma ama kukla kumandayla fotonu atacakmış patron.
    1 ...
  10. 4944.
  11. Lan bende diyorumki adam sözlüğe üye oldugu gibi beni okumaya takip etmeye başladı caylak haliyle, o kadar iyi yaziyormusum demekki.

    Ama nerdeee uye olan kisi 5 kisiyi otomatik takip ediyormus. Duygularimizla oynadın zall.
    1 ...
  12. 4943.
  13. Artık entry girmeyen yazar. Yoksa çaylak mı oldu.
    2 ...
  14. 4942.
  15. bi ara benide takip ediyordu. sonra bunu yazinca takibi birakti. kibirli ve fazla ego sahibi bir insan oldugunu düşünüyorum.
    0 ...
  16. 4941.
  17. kürtçe mi bu...anlamını filan bilmem ama fonetik olarak hoş..
    0 ...
  18. 4940.
  19. Hesaplayan adam:

    "günlük sözlüğe 850 bin okur ziyaret etmektedir. 850 bin yani nerdeyse 1 milyon. günlük. aylık 30 milyon ediyor. yani 2 ayda ülke nüfusu kadar insana denk geliyor bu okurlar. "

    850 bin'i 1 milyona nasıl yuvarladın noktalarına kurban olduğum...
    3 ...
  20. 4939.
  21. Gruba dördüncü aranınca ilk akla gelen isimdir o.
    0 ...
  22. 4938.
  23. Sözlüğümüzün baş tacı.
    1 ...
  24. 4937.
  25. Çok seviyorum bu adamı.
    gönlü geniş , sempatik,yaratıcı ve zengin.

    Serkana dikkat et qumqi.
    3 ...
  26. 4936.
  27. 4935.
  28. benim başbakan tanıdığım var seni sildiricem zall.
    1 ...
  29. 4934.
  30. 4933.
  31. Mod arkadaşlarım var ayağını denk al hacut.

    Edit: kuzeniyim ama ben yazmadım.

    2. Edit: doğru söylüyor.
    2 ...
  32. 4932.
  33. 4931.
  34. bana mesaj atanları cezalandır admin.
    2 ...
  35. 4930.
  36. gelişmelerde nara atıyorsun,

    sözlük-ü ala meyhane midir?

    her çaylağı yazar yapıyorsun,

    sözlük-ü ala kerhane midir?
    10 ...
  37. 4929.
  38. 4928.
  39. 4927.
  40. 4926.
  41. geçen hafta yaptığı halka sesleniş entrysi ile gözlerimizi doldurmuştur.
    0 ...
  42. 4925.
  43. gece sözlük yazarları tarafından küfüre maruz kalan admin.

    ekran görüntüsünü aldım mahkemeye verebilir.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/803967/+
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük