Aslında zall yanılıyor. Ben de birine özelden küfür sebebiyle iki gün çaylak olmuştum. Bir derdim var'dan "önceki mesajlara bakın o zorla küfür ettirdi" falan demiştim cezam bir günde kalkmıştı.
Tabiî, şimdi yazarken "acaba yanlış mı hatırlıyorum" düşüncesi de oluşmadı değil.