adam bence purosunu yaktı sol frame i izliyor.
önce 1 şubat 2012 sözlüğe entry girmeme eylemi diye haykırışlar ettiler, geceden önce july4th açıklama yapsa da şu an sol frame de çılgınlar gibi 1 şubat ile ilgili entry girilmekte.
her şeyi geçtim bence eskisinden daha fazla bir işlem hacmi oluştu.
sonuç: zall mutlu. https://galeri.uludagsozluk.com/r/220170/+
(ara: 1 ŞUBAT 2012)
ekşi sözlüğün çakmasını yapmasına rağmen sevdiğim muhteremdir kendileri.sonuçta köylüler için yapmış birşeyler.köylü milletin efendisidir demiş tüm köylüleri sözlüğünden içeri almış.süper ya.
saat 12 ye doğru online oldu. saat 12 oldu reklam değişti. sonra zall offline oldu.
adam işini yaptı gitti. cool bir adam edasıyla.
vay anasını. patronluk böyle bir şey olsa gerek.
sözlük ile ilgili açıklamayı kendi ağzından duymak isterdik.
reklamı girdi çekti gitti..
çıktığı programların akabinde sözlüğü her defasında "pühehe bu mu la sözlüğün sahibi"ciler ve "ulan sanki siz çıksanız oraya iki kelimeyi bi araya getirebileceğinizi mi sanıyorsunuz heyecandan"cılar olarak ikiye böler. ayrıca iç açılarının toplamını, ayakkabı numarasına bölünce pi sayısını elde ediyorsunuz.
bugün dedim kimmiş lan amına koyim milletin ağzından düşürmediği bu zall. girdim bir vidyosunu izledim. dedim delikanlı çocukmuş. adam belli ki tv karşısında yavşayan bir tip değil. gayet çekingen, kendi halinde, sade bir tip dedim. sonra dedim acaba konuşmasında bir sorun mu var (biyolojik olarak) millet dalga geçiyor vs. baktım adam meğer heyecanından ufak tefek tökezlemeler yaşıyormuş. bununla da dalga geçen pezemenklere gidin bir sunum yapın bakalım yüzlerce insanın karşısında diyorum, üniversitedde vs.
server'ı almanya'dan türkiye'ye taşısın. nakliyeci tanıdığımız var. yardım da ederiz. türkiye'nin yurtdışı internet giriş çıkışları tıkanınca buraya ulaşmak zorlaşıyor.
(bkz: sözlük kasıyor msn var mı)