Gerçekten artık sol framede ki saçma saçma yazarların kendilerini ifşa ettigi, gereksiz yere başlık açıp kendilerini gösterip prim yapmaya çalıştığı, millete Salça olup kendilerini bi bok sanmalarini engellemesini istedigimiz sozlugun sahibi yazar.
Abicim artik bisey yap kendini göster Şu Sözlükte de ki;
"kardeşim burasi benim sözlüğüm buranin bir kuralları var buna buna uyun, uymayan bu sozlukte ba ri na ma ya cak!"
"inlerine girecegiz inlerine" diyorsun hadi girsene bu insanlarinda inlerine.
Sadece bu sozlugun mobil sitesiyle efendime soyleyeyim yeni tasarimiyla ilgilenmekle olmuyor.
Modlara bi talimat ver tamam belki cok yogunsun (her mod bunu söylüyor ne hikmetse "zall cok mesgul cok yogun su aralar) onlar da adam akıllı islerini yapsin. Yapmıyorlar. Sunlara da bi ceki düzen ver.
bizi bize kırdıran bölücü. yemeyiz bu ayakları huleynn.
vay efendim neymiş ;
sevgili yeni tasarım kullanıcıları,
donuz butonu biliyorsunuz baya bir süredir kullanımda. sinir olduğunuz yazarları donuz olarak ekleyip o yazarın açtığı başlıkları ve entry'leri sonsuza kadar yok edebilirsiniz.
bababababababaaa bana sinir olan biri beni sonsuza dek yok edecek hee? ben niye yazıyorum ki o zaman şimdi? önüme gelene küfrederek kendi kendimi yok ederim. kimseye bırkmam temizlik işimi. zaten sinirliyim öfffffffffsssssssssssssssss.
gelişmelerdeki son duyurusu biraz gereksiz olmuş admin. nasıl sevdiğimiz yazarlar varsa, sevmediğimiz yazarlar da olacak. bu gerçeği de küfür etmeden, başlıkları altında ifade etme özgürlüğümüz kısıtlanmamalı. bu konuda bir uyarı varsa bana göre yanlıştır. çünkü aynı sevmek gibi sevmemek ve sevmediğini ifade etmemek de bir haktır.
bu vesileyle eleştiri kaldıramayıp, sevilmemeyi kabullenemeyip zall ya da moderasyona şikayette bulunan herkesi kınıyorum. unutmayın ki sizi sevmeyenler de var ve bu gerçeği değiştiremezsiniz. bunu anlasak, şikayet etmeyip kabul etsek her şey daha güzel olacak.
edit: gelişmelerdeki duyurunun " sevilmeyen yazarların başlığı altına duygularınızı dökmeyin " tarzı bir uyarı olduğunu düşünerek bu yorumda bulundum. insanların hakaret etmeden nefretini belirtme hakkına karışılmaması gerektiği fikrimin arkasındayım.
eğer bu anlam yoksa da kusura bakılmasın.