duydum ki sözlüğün içine etmeye meylediyorsun. etme!
yapma, etme zall, tasarım yapacağım ayağına güzelim sözlüğü kullanışsız hale getirdin yav. yapma zalım zall. mobili de kurcalamışsın sanırım, al bakayım yaptıklarını geri.
sözlükte kendisini sevmeyen yüzlerce enayi yazar var. Niye enayi diyorum? Hem sevmeyip hem sevmediğini belli eden entry girerek adama rant sağlıyorsunuz, reklamları siz sevmeyenlerin sayesinde alıyor bu adam. Bu nasıl sevmemezlik?
ilgili (13 nisan 2014 zall ın olay gazetesi röportajı) röportajda kendisine sorulan "Twitterın bilgi paylaşmaması sorun yarattı. Siz hükümete bütün verileri açıyor musunuz?" soruya cevap olarak; "Türkiyede biz şu yazıyı kim yazdı, bu yazıyı kim yazdı, diye geldikçe gönderiyoruz." diye cevap veriyor..
öncelikle şunu çok merak ediyorum sözlügün amına koyuyorlar ki bunlar bir iki haftadır oldukça çoğaldılar nasıl oluyor da müdahale etmiyorsunuz çok mu hoşunuza gidiyor bu kadar basitleşmek.
birinci nesil harun abi yazarı.
bu kadar nick altı olduğuna göre ya bağyan ya da harun abidir.
küçük bi ihtimal daha var, sağlam troll olabilir diyeceğim ama o ışığı göremedim.