bizi bize kırdıran bölücü. yemeyiz bu ayakları huleynn.
vay efendim neymiş ;
sevgili yeni tasarım kullanıcıları,
donuz butonu biliyorsunuz baya bir süredir kullanımda. sinir olduğunuz yazarları donuz olarak ekleyip o yazarın açtığı başlıkları ve entry'leri sonsuza kadar yok edebilirsiniz.
bababababababaaa bana sinir olan biri beni sonsuza dek yok edecek hee? ben niye yazıyorum ki o zaman şimdi? önüme gelene küfrederek kendi kendimi yok ederim. kimseye bırkmam temizlik işimi. zaten sinirliyim öfffffffffsssssssssssssssss.