bursa'da komşumuz vardı taşındılar tabi. 5 çocukları vardı asya-fulya-hamza-musa-zal. ufacık çocugun adı zal dı. ama tek l ile.lan zal diye nick mi olur diyenler, zal diye isim var isim. ufacık çocuğa zal aşağı zal yukarı yapıyorduk. lan yoksa bizim zall ın kuzeni mi bunlar ?
Hakkında pek bir bilgim yok ama anladığım kadarıyla uludağ sözlüğü kuran kişi. Yazılanlara bakılırsa adamın üstüne çok gidiliyor. Hem adamın kurduğu sitede takılıyorsun, yazarlık yapıyorsun hemde bir ton laf söylüyorsun. Bazıları bana yalaka falan diyebilir öyle bir şey asla yok. Okuduklarımdan yola çıkarak yazıyorum. Elbette talepleriniz olacak, sorun bildirmek için, rahatsız olduğunuz bir şey için mesaj atacaksınız. Ama cevap gelmeyince sitemler, hakaretler havada uçuşuyor. Adamın tek derdi sözlük değil ya. Kusura bakmayın ama sinirlendim azıcık. O adamın yerinde olsam hakaret edenlerin hepsini uçururdum. Bazıları çok komik espriler yapmış yalnız gülmedim değil. Neyse zall ben senin arkandayım merak etme.
ilk reklam arasında kaldırılması gereken vasat üstü über vasat programına hala dünya tarihinin en iyi programı diyerek adeta tapması sinirlerimi hoplattı amk.