itü sözlük android uygulamasında kişilerin id'lerine ve telefon görüşmelerine dair herhangi bir izin istenmiyor. aynı şekilde ekşin adlı uygulamada da benzer bir durum var, o da sadece "internetin bağlı olsun yeter hacı" diyor. peki uludağ sözlük'ün android uygulamasında izinlerde niçin id'ler ve görüşmeler kısmı da var?
bunlaaaaaaaar paralel sözlük adminleri bunlaaaaaar.
ayrıca moderasyon denetleme üst kurulu kurması gereken ki$idir. yazarların çaylak olması durumunda bir derdim varda tam 4 gün bekletilmek nedir? kime ba$vuralım ba$ka? kim derdimizi dinler? hadi çaylak olduk kim dinler bizi? en kısa sürede tatmin edici bir açıklama yapması gerekiyor. ek$i'de var mı bilmiyorum ama antidemokratik ba$lık gizleme olayını kaldırmalı, moderasyona üst kurul kurmalıdır. unutmamak gerekir ki anayasa mahkemesi 1962 de kurulmu$ken her zaman demokratik sözlük olarak bahsedilirken bir moderasyon üst kurulu kurması $arttır. yakın zamanda yetkili bir abeyin entryini silecek kadar birbirlerinden kopuk olan bu olu$uma en kısa sürede el atması gerekir.
örneğin bu ba$lığa entry girildiği halde neden sol frame de gözükmez: (bkz: whatsapp cemaati)
deneyin abi. girin entry bakın solda gözücek mi? denemesi bedava. unutmadan sayın zall. bu benim ilk $ikayetimdir. lütfen geri dönü$ direk sizden olursa sevinirim. iyi demokratik yönetimler...
vakt-i evvel kırmızı ışıkta arabalarımız yan yana durduğunda, açık camından duyulan ve bağıra bağıra eşlik ettiği şarkının sözleri, hakkındaki şüpheleri doğrular nitelikte.. keşke duymaz olsaydım bunları;
Sonu acıklı bitti ve kendimle döndüm eve
hepsi gay
hormonlar boşa artık
kaygandı yüzey
hepsi gay
şarkılar çalındı boşa
sen bana bakma çal dj
takma hepsi gay.
tv lerde program yapacagina önce uygulamalar da istatistik bölümünü düzeltsin diye haykırdığım ulu sözlük sahibi. en beğenilen entry lerde sadece dede başlığı çıkıyor, dedesini sevdiğim.
televizyonda program yapacak olan sözlük sahibi. sözlük sahibi olmasa sokakta röportaj yapılacak kişi değildir. ne tip ne konuşma ama adamda para var arkadaş yapılıyor. saygı duyun.